Bröllopshjälp! :)
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Bröllopshjälp! :)

    Tänkte dela med mig av min planering inför bröllopet som blivit större än vad jag tänkte mig. Men det är ok!
    Den röda tråden blir vitt och rött då det blir i nov/dec någon gång och min klänning är vit och röd, med lite pärlor på. Jättefin!
    Tänker göra egna inbjudningskort (vilket jag inte tänkt ha alls, men det ville sambon), egna dekorationer och vad nu mer man kan göra själv.

    Så därför, mina vänner, ber jag om er hjälp! Tips och idéer av alla de slag är välkomna! Allt från formulering av inbjudan och utformning av kort till kläder och mat!

    Jag räknar med att vi blir runt 50 personer (svårt när man inte har pengar att bjuda alla man vill så vi har verkligen dragit ner på antalet så gott vi kunnat utan att känna oss för snåla...).

    Ska ha någon typ av bolero eller sjal över axlarna då klänningen är baraxlad.

    Ska försöka lägga ut mina framsteg och tankar på bloggen så ni kan se och kanske få ett hum om hur jag tänker...
    ~~~~ I stormen härdas eken! ~~~~

    Har två killar födda -04 och -08 och en tredje som kommer i januari -10.

    http://ischasblogg.bloggagratis.se/
  2. 1
    Bröllopshjälp! :) Tänkte dela med mig av min planering inför bröllopet som blivit större än vad jag tänkte mig. Men det är ok!
    Den röda tråden blir vitt och rött då det blir i nov/dec någon gång och min klänning är vit och röd, med lite pärlor på. Jättefin!
    Tänker göra egna inbjudningskort (vilket jag inte tänkt ha alls, men det ville sambon), egna dekorationer och vad nu mer man kan göra själv.

    Så därför, mina vänner, ber jag om er hjälp! Tips och idéer av alla de slag är välkomna! Allt från formulering av inbjudan och utformning av kort till kläder och mat!

    Jag räknar med att vi blir runt 50 personer (svårt när man inte har pengar att bjuda alla man vill så vi har verkligen dragit ner på antalet så gott vi kunnat utan att känna oss för snåla...).

    Ska ha någon typ av bolero eller sjal över axlarna då klänningen är baraxlad.

    Ska försöka lägga ut mina framsteg och tankar på bloggen så ni kan se och kanske få ett hum om hur jag tänker...
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    La just en kommentar till dig på bloggen. Ser ut som ni kommer få ett underbart bröllop.
    Kram
  4. 2
    La just en kommentar till dig på bloggen. Ser ut som ni kommer få ett underbart bröllop.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Blir helt imponerad att du hinner fixa med tre barn! Låter som att det kommer att bli jättefint!
  6. 3
    Blir helt imponerad att du hinner fixa med tre barn! Låter som att det kommer att bli jättefint!

Liknande trådar

  1. Bröllopshjälp!:)
    By isha in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-21, 18:10
  2. Bröllopshjälp önskas.
    By ellatova in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 08:04
  3. Bröllopshjälp...!
    By Lilla Lo in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar