vill bara dela med mig av
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    vill bara dela med mig av

    min fyraårings empati. han tittar på mig, lägger huvudet på sned och säger med inlevelse: stackars mamma.

    Sedan hjälper han mig med allt han kan komma på och skiner som en sol när folk i mataffären eller fröknarna på dagis ser hur duktig han är. Han har också blivit väldigt pussig och kramig (otänkbart för några månader sedan) och säger minst en gång om dagen att jag är hans vackraste prinsessa, ja, faktiskt den vackraste prinsessan i hela Sverige, Danmark och Italien! Det ni!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  2. 1
    vill bara dela med mig av min fyraårings empati. han tittar på mig, lägger huvudet på sned och säger med inlevelse: stackars mamma.

    Sedan hjälper han mig med allt han kan komma på och skiner som en sol när folk i mataffären eller fröknarna på dagis ser hur duktig han är. Han har också blivit väldigt pussig och kramig (otänkbart för några månader sedan) och säger minst en gång om dagen att jag är hans vackraste prinsessa, ja, faktiskt den vackraste prinsessan i hela Sverige, Danmark och Italien! Det ni!
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Men Krax!! Sådär kan du ju inte skriva... Du förstår väl att ett hormon-monster så här på slutet av graviditeten nu sitter med stora tårar i ögonen och bara ler!!!
    Herregud vilken liten underbar kille du har!!
    Jag förstår om du smälter som smör när han säger sådant och du måste vara mäkta stolt över att ha en sådan fin unge!!

    Kram!!!
  4. 2
    Men Krax!! Sådär kan du ju inte skriva... Du förstår väl att ett hormon-monster så här på slutet av graviditeten nu sitter med stora tårar i ögonen och bara ler!!!
    Herregud vilken liten underbar kille du har!!
    Jag förstår om du smälter som smör när han säger sådant och du måste vara mäkta stolt över att ha en sådan fin unge!!

    Kram!!!
  5. jagbarajag
    #3
    Säger det samma som Cesse, nu sitter jag här alldeles tårögd! Gud vilken liten gullunge!!!!
  6. 3
    Säger det samma som Cesse, nu sitter jag här alldeles tårögd! Gud vilken liten gullunge!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Ååh, du sätter ju igång vilka gravidhormoner som helst! Såå himla sött - vilken grabb du har! Mina är ju lite för stora för att säga såna saker, men de är ändå väldigt omtänksamma mot stackars mamma...helt fantastiska är dom! Framförallt har de förstått att de inte ska bråka sinsemellan nu, för mamma orkar ändå inte riktigt att lägga sig i - de för lösa konflikterna helt själva nu...hahaha!
    Å säger din lille kille att du är den vackraste prinsessan - så måste det ju vara sant, barn säger ALLTID sanningen!
    Mysigt....=)))
  8. 4
    Ååh, du sätter ju igång vilka gravidhormoner som helst! Såå himla sött - vilken grabb du har! Mina är ju lite för stora för att säga såna saker, men de är ändå väldigt omtänksamma mot stackars mamma...helt fantastiska är dom! Framförallt har de förstått att de inte ska bråka sinsemellan nu, för mamma orkar ändå inte riktigt att lägga sig i - de för lösa konflikterna helt själva nu...hahaha!
    Å säger din lille kille att du är den vackraste prinsessan - så måste det ju vara sant, barn säger ALLTID sanningen!
    Mysigt....=)))
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5

    tack för söta kommentarer! imt

    .
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  10. 5
    tack för söta kommentarer! imt .

Liknande trådar

  1. Vill bara dela med mig...
    By ar72 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 05:58
  2. Vill bara dela med mig.....
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 20:39
  3. Vill bara dela med mig...
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 12:05
  4. Vill bara dela med mig!
    By Lyckligast idag! in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 14:48
  5. vill bara dela med mig...
    By Linkan in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar