Update
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1
  2. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Avundsjuk på Wiljas långa hår i nacken, nu har ju hon fått mer/längre hår än Isabelle
  3. 2
    Avundsjuk på Wiljas långa hår i nacken, nu har ju hon fått mer/längre hår än Isabelle
  4. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Haha! Då finns det faktiskt 2-åringar med mindre hår än Liv då Här är det också klent på hårfronten, men finns några korkskruvar bak i nacken...
  5. 3
    Haha! Då finns det faktiskt 2-åringar med mindre hår än Liv då Här är det också klent på hårfronten, men finns några korkskruvar bak i nacken...
  6. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    hihi här finns inte ens några korkskruvar än
    Och hon blir många gånger misstagen för att vara pojke men nu säger hon själv: nej Isabelle inte pojke, Isabelle picka (flicka). Isabelle picka 2 år
  7. 4
    hihi här finns inte ens några korkskruvar än
    Och hon blir många gånger misstagen för att vara pojke men nu säger hon själv: nej Isabelle inte pojke, Isabelle picka (flicka). Isabelle picka 2 år
  8. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Jo, Liv också, men känns ofta som att det hänger ihop med kläderna. L själv reagerar inte alls på det eftersom hon inte har någon koll på vad som är flicka/pojke, alla små är barn eller bebisar (även vissa kortvuxna vuxna...) Mig stör det inte heller, det som stör är väl isf att folk har så förutfattade meningar, men samtidigt kommer jag ju på mig själv med att tänka tjej då jag ser ett barn i rosa fast jag försöker tänka mig för...
  9. 5
    Jo, Liv också, men känns ofta som att det hänger ihop med kläderna. L själv reagerar inte alls på det eftersom hon inte har någon koll på vad som är flicka/pojke, alla små är barn eller bebisar (även vissa kortvuxna vuxna...) Mig stör det inte heller, det som stör är väl isf att folk har så förutfattade meningar, men samtidigt kommer jag ju på mig själv med att tänka tjej då jag ser ett barn i rosa fast jag försöker tänka mig för...
  10. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Tvärtom här. Leo har ju ljust, lockigt och lite längre hår. Får klippa emellanåt. Sen på det så kallar han sig själv för LEA!. Så många frågar om han är en flicka :-)
  11. 6
    Tvärtom här. Leo har ju ljust, lockigt och lite längre hår. Får klippa emellanåt. Sen på det så kallar han sig själv för LEA!. Så många frågar om han är en flicka :-)
  12. Medlem sedan
    Nov 2008
    #7
    wilja kallar sig får Dia .. eller Ilja hehe
  13. 7
    wilja kallar sig får Dia .. eller Ilja hehe
  14. Medlem sedan
    Jan 2008
    #8
    sötisar <3
  15. 8
    sötisar <3

Liknande trådar

  1. Update
    By Navy_Girl in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 19:33
  2. H update
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 19:13
  3. update
    By semj in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 19:07
  4. 2-mån update
    By Poppy68 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 18:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar