Hur går det för alla?
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Hur går det för alla?

    Lite uppdatering skulle vara kul att få!

    Kram A
  2. 1
    Hur går det för alla? Lite uppdatering skulle vara kul att få!

    Kram A
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Nu har vi kört igång med andra försöket. Denna gången blir det FET. Har 3 ägg i frysen.
    Har haft en underbar sommar o vilat från första försöket som slutade i mf. Har vatt skönt att bara koppla av
    Hoppas bara att något ägg klarar upptiningen...
  4. 2
    Nu har vi kört igång med andra försöket. Denna gången blir det FET. Har 3 ägg i frysen.
    Har haft en underbar sommar o vilat från första försöket som slutade i mf. Har vatt skönt att bara koppla av
    Hoppas bara att något ägg klarar upptiningen...
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Hej alla! Mitt första inlägg. Gjorde ett misslyckat IVF/ICSI-försök i maj/juni. Plockades på 15 ägg varav 13mogna befruktades. Ruvade på 2 st 3-dagarsodlade som blev minus. Nu har jag 3 blastocyster i frysen och ska göra FET förhoppningsvis med start i mitten av september. Har precis opererat bort två polyper i livmodern så jag behöver läka lite innan jag sätter i gång. Hoppas verkligen att det tar sig nästa försök!
  6. 3
    Hej alla! Mitt första inlägg. Gjorde ett misslyckat IVF/ICSI-försök i maj/juni. Plockades på 15 ägg varav 13mogna befruktades. Ruvade på 2 st 3-dagarsodlade som blev minus. Nu har jag 3 blastocyster i frysen och ska göra FET förhoppningsvis med start i mitten av september. Har precis opererat bort två polyper i livmodern så jag behöver läka lite innan jag sätter i gång. Hoppas verkligen att det tar sig nästa försök!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar