Månadspeng???
Tonåringar
  1. Anonym
    #1

    Månadspeng???

    Hur mycket får er 16-åring (eller ålder runt om) i månadspeng och vad ska den räcka till???
  2. 1
    Månadspeng??? Hur mycket får er 16-åring (eller ålder runt om) i månadspeng och vad ska den räcka till???
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Min dotter har haft barnbidraget, numera studiebidraget, själv sen hon var ca 13. Det ska räcka till kläder, nöjen, tanka mobilen, lokala bussresor, smink osv.
  4. 2
    Min dotter har haft barnbidraget, numera studiebidraget, själv sen hon var ca 13. Det ska räcka till kläder, nöjen, tanka mobilen, lokala bussresor, smink osv.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Min 15-åring får just nu 400:- i månaden men kommer nog nästa år (när hon börjar gymnasiet) att få hela studiebidraget. I nuläget köper hon inte sina kläder själv, men det får hon göra sen när hon får hela studiebidraget.
  6. 3
    Min 15-åring får just nu 400:- i månaden men kommer nog nästa år (när hon börjar gymnasiet) att få hela studiebidraget. I nuläget köper hon inte sina kläder själv, men det får hon göra sen när hon får hela studiebidraget.
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4
    Samma här. Fast ibland hjälper jag till om det är "onödiga" gympaskor eller regnkläder som behövs. Fula, praktiska saker prioriteras inte riktigt av en 17-åring.
  8. 4
    Samma här. Fast ibland hjälper jag till om det är "onödiga" gympaskor eller regnkläder som behövs. Fula, praktiska saker prioriteras inte riktigt av en 17-åring.
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Det gör jag med. Rejäla vinterskor är en sån sak... Dottern tycker att converse är jätterejäla skor, hela året!
  10. 5
    Det gör jag med. Rejäla vinterskor är en sån sak... Dottern tycker att converse är jätterejäla skor, hela året!
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Haha! Ja, visst är det konstigt. Converse i tyg användes hela denna rekordvinter. Men i år hittade hon ett par bra skinnkängor och då betalar jag gärna hälften .
  12. 6
    Haha! Ja, visst är det konstigt. Converse i tyg användes hela denna rekordvinter. Men i år hittade hon ett par bra skinnkängor och då betalar jag gärna hälften .

Liknande trådar

  1. Månadspeng
    By Katta+3 in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 11:33
  2. månadspeng
    By lawe in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 07:00
  3. Vad har ni i månadspeng? ;)
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 21:30
  4. Månadspeng??
    By emmaline55 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 12:15
  5. Månadspeng
    By rian in forum Stora barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar