Ska vi ses?
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Ska vi ses?

    Någon som har lust att ses? Vore kul att se de andra novemberbebbarna OCH er vuxna också förstås
  2. 1
    Ska vi ses? Någon som har lust att ses? Vore kul att se de andra novemberbebbarna OCH er vuxna också förstås
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Jag ses gärna! När? Var? Hur?
  4. 2
    Jag ses gärna! När? Var? Hur?
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    Jag ses gärna!
  6. 3
    Jag ses gärna!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Förslag 1: Tisd. 31/8

    Förslag 2: Måndag, torsdag eller fredag nästa vecka

    Antingen är ni välkomna hem till mig eller så ses vi på Kulturhuset för där har de ju lekhörnor. Om ni kommer hem till mig så kan jag bjuda på någon lättare lunch.

    Men det var bara mina förslag - jag är givetvis öppen för andra förslag
  8. 4
    Förslag 1: Tisd. 31/8

    Förslag 2: Måndag, torsdag eller fredag nästa vecka

    Antingen är ni välkomna hem till mig eller så ses vi på Kulturhuset för där har de ju lekhörnor. Om ni kommer hem till mig så kan jag bjuda på någon lättare lunch.

    Men det var bara mina förslag - jag är givetvis öppen för andra förslag
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Det vore kul att få hänga på för en gångs skull. Jag väntar och ser om ni bestämmer nåt som funkar för oss
  10. 5
    Det vore kul att få hänga på för en gångs skull. Jag väntar och ser om ni bestämmer nåt som funkar för oss
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6
    Men kan du nästa vecka då?

    Jättekul om du vill hänga på!!! The more the merrier, som jag brukar säga
  12. 6
    Men kan du nästa vecka då?

    Jättekul om du vill hänga på!!! The more the merrier, som jag brukar säga
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7
    Och vad passar dig bäst - Stan eller Solna?
  14. 7
    Och vad passar dig bäst - Stan eller Solna?
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Tisdag eller torsdag nästa vecka röstar jag på.
    Hur ser det ut på kulturhuset? Är det lekhörnor i anknytning till mat/café eller måste man fika/äta först och leka sen?
    Mitt vilddjur är nöjd i en matstol bara så länge hon kan stoppa något i munnen och max i 15 minuter.
    Så jag föredrar ett ställe där jag kan sätta ner henne på golvet utan att behöva vara rädd för att hon river halva stället alt. slår sig fördärvad .
  16. 8
    Tisdag eller torsdag nästa vecka röstar jag på.
    Hur ser det ut på kulturhuset? Är det lekhörnor i anknytning till mat/café eller måste man fika/äta först och leka sen?
    Mitt vilddjur är nöjd i en matstol bara så länge hon kan stoppa något i munnen och max i 15 minuter.
    Så jag föredrar ett ställe där jag kan sätta ner henne på golvet utan att behöva vara rädd för att hon river halva stället alt. slår sig fördärvad .
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    Det var så länge sen jag var där men lekytorna är inte i anslutning till fiket har jag för mig... det är ju flera våningar där.
  18. 9
    Det var så länge sen jag var där men lekytorna är inte i anslutning till fiket har jag för mig... det är ju flera våningar där.
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10
    Förresten Gunilla! Du har inga kläder eller leksaker som du vill sälja? Jag ska ju ha Klädbytardag här i Solna den 25/9. Hör av dig om du har nåt
  20. 10
    Förresten Gunilla! Du har inga kläder eller leksaker som du vill sälja? Jag ska ju ha Klädbytardag här i Solna den 25/9. Hör av dig om du har nåt
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11
    Ojoj om ni ska anpassa er efter mig! :-)
    Nästa vecka funkar, men måndag är inte så bra. Vi åker kommunalt och lååångt så gärna lättillgängligt. Kulturhuset är nog OK, det var länge sen jag var där...
  22. 11
    Ojoj om ni ska anpassa er efter mig! :-)
    Nästa vecka funkar, men måndag är inte så bra. Vi åker kommunalt och lååångt så gärna lättillgängligt. Kulturhuset är nog OK, det var länge sen jag var där...
  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12
    Jamen då tar vi tisdag eller torsdag då, som Gunilla föreslog. Och Kulturhuset!
  24. 12
    Jamen då tar vi tisdag eller torsdag då, som Gunilla föreslog. Och Kulturhuset!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar