Morot = magont...?
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Morot = magont...?

    Igår gav vi Felicia morotspuré för första gången. Hon fick smakisen vid lunchtid och framåt kvällen så fick hon JÄTTEONT i magen. Så mycket har hon inte skrikit sen hon var liten bebis...
    Usch vad jobbigt det var. Jag misstänker så klart att det var moroten som gjorde att hon fick ont i magen, kan det vara så? Hur ska man gå tillväga nu, skippa morotspuré helt eller vänta några dagar och ge henne morotspuré igen för att se om det var moroten som var problemet??
  2. 1
    Morot = magont...? Igår gav vi Felicia morotspuré för första gången. Hon fick smakisen vid lunchtid och framåt kvällen så fick hon JÄTTEONT i magen. Så mycket har hon inte skrikit sen hon var liten bebis...
    Usch vad jobbigt det var. Jag misstänker så klart att det var moroten som gjorde att hon fick ont i magen, kan det vara så? Hur ska man gå tillväga nu, skippa morotspuré helt eller vänta några dagar och ge henne morotspuré igen för att se om det var moroten som var problemet??
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Stackars liten inte roligt att ha ont i magen. Jag skulle skippat moroten och testat något annat varför chansa på magont. Morot är ju stoppande, en klassiker vid diarre och magsjuka, så det var kanske därför hon fick ont? Testa moroten senare när magen vänjt sig vid lite mera mat kanske.
  4. 2
    Stackars liten inte roligt att ha ont i magen. Jag skulle skippat moroten och testat något annat varför chansa på magont. Morot är ju stoppande, en klassiker vid diarre och magsjuka, så det var kanske därför hon fick ont? Testa moroten senare när magen vänjt sig vid lite mera mat kanske.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Jag håller med umami! Stackars lilltjejen, hoppas magen mår bättre idag!
  6. 3
    Jag håller med umami! Stackars lilltjejen, hoppas magen mår bättre idag!
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Ja, jag gör nog som ni säger, skippar morot helt ett tag framöver, tills den lilla magen har vant sig lite mer.
  8. 4
    Ja, jag gör nog som ni säger, skippar morot helt ett tag framöver, tills den lilla magen har vant sig lite mer.

Liknande trådar

  1. Morot?
    By Winnertaco in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 11:47
  2. Min morot
    By pitufina in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 20:45
  3. morot
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 13:37
  4. Min morot
    By Helena 89,7-81,1-65 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 19:20
  5. Min "morot"
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar