Det spänner i brösten
_1105 Majbarn
  1. Kärleksbarn-11
    #1

    Det spänner i brösten

    och det tycker jag är spännande!

    Jag har inte kollat med ÄL-test. Vi har sex i stort sett dagligen ändå.. med få undantag. Så att vi prickar in ÄL är jag helt säker på.
    Tror att jag hade min ÄL i början av förra veckan. Och nu börjar det då alltså spänna i brösten!

    Vi är mitt uppe i en massa renoveringsarbete m.m, som upptar mycket tid och tankar, så jag har inte gått och tänkt så mycket eller "känt efter".
    Men nu när jag känner detta så kan jag ju förstås inte låta bli att HOPPAS att vi får en liten majblomma nästa år!

    Gravtest är inhandlat, såväl ett RFSU som ett Clear Blue. Tänkte prova med RFSU i helgen. Och sen väntar jag till mitten av nästa vecka innan CB-testet åker fram.

    Lycka till alla ni andra också, hoppas vi alla får glada besked om små växande majblommor!
  2. 1
    Det spänner i brösten och det tycker jag är spännande!

    Jag har inte kollat med ÄL-test. Vi har sex i stort sett dagligen ändå.. med få undantag. Så att vi prickar in ÄL är jag helt säker på.
    Tror att jag hade min ÄL i början av förra veckan. Och nu börjar det då alltså spänna i brösten!

    Vi är mitt uppe i en massa renoveringsarbete m.m, som upptar mycket tid och tankar, så jag har inte gått och tänkt så mycket eller "känt efter".
    Men nu när jag känner detta så kan jag ju förstås inte låta bli att HOPPAS att vi får en liten majblomma nästa år!

    Gravtest är inhandlat, såväl ett RFSU som ett Clear Blue. Tänkte prova med RFSU i helgen. Och sen väntar jag till mitten av nästa vecka innan CB-testet åker fram.

    Lycka till alla ni andra också, hoppas vi alla får glada besked om små växande majblommor!
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Åh så spännande! Vi är flera som väntar på att få göra gravtest till helgen. Tänk att det ska vara så himla spännande att få kissa på en sticka, fånigt=)
  4. 2
    Åh så spännande! Vi är flera som väntar på att få göra gravtest till helgen. Tänk att det ska vara så himla spännande att få kissa på en sticka, fånigt=)

Liknande trådar

  1. Spänner
    By Frid_is in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 19:33
  2. Brösten spänner inte längre...
    By C@ttis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 09:36
  3. spänner sig..
    By Fluff_85 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 23:53
  4. Spänner man sig
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 18:30
  5. Nu spänner brösten
    By L-M med A o I in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 18:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar