jag är så tjoooooooock!!!
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    jag är så tjoooooooock!!!

    å så kan jag inte andas & sover inget....suck

    Så nu har jag gnällt färdigt här, så nu ska jag skriva de på facebook oxå!!!
  2. 1
    jag är så tjoooooooock!!! å så kan jag inte andas & sover inget....suck

    Så nu har jag gnällt färdigt här, så nu ska jag skriva de på facebook oxå!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2
    Instämmer! Jag är bara drygt halvvägs men känner mig typ höggravid. Kan inte sova, kan inte sitta, inte ligga bekvämt och har ont i bäckenet.

    Gärna förlossning och bebis att gosa med med jag skulle gärna snabbspola förbi större delen av graviditeten. Känns som en låång transportsträcka.
  4. 2
    Instämmer! Jag är bara drygt halvvägs men känner mig typ höggravid. Kan inte sova, kan inte sitta, inte ligga bekvämt och har ont i bäckenet.

    Gärna förlossning och bebis att gosa med med jag skulle gärna snabbspola förbi större delen av graviditeten. Känns som en låång transportsträcka.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    och jag önskar jag vaaaa de!
    Kanske skulle åderbråcken inte synas så mcyket då. hihi
  6. 3
    och jag önskar jag vaaaa de!
    Kanske skulle åderbråcken inte synas så mcyket då. hihi
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Tjockt var det här med. Ser höggravid ut och har rysligt svårt att hitta en skön ställning i soffan. Träffade en kollega som var 1-2v kortare gången än mig. Hennes mage syntes knappt.. Orättvist!
    Skulle också vilja snabbspola!
  8. 4
    Tjockt var det här med. Ser höggravid ut och har rysligt svårt att hitta en skön ställning i soffan. Träffade en kollega som var 1-2v kortare gången än mig. Hennes mage syntes knappt.. Orättvist!
    Skulle också vilja snabbspola!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Ja men nu går det riktigt segt alltså...tycker jag iaf. Skulle inte ha något emot att va i v....35?
  10. 5
    Ja men nu går det riktigt segt alltså...tycker jag iaf. Skulle inte ha något emot att va i v....35?
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    haha - vad underbart om man kunde snabbspola fram allt en 10 veckor. DÅ skulle det här snart vara klart! Fast jag skulle å andra sidan sakna alienvältringarna hon pysslar med där inne...sååå mysigt.
  12. 6
    haha - vad underbart om man kunde snabbspola fram allt en 10 veckor. DÅ skulle det här snart vara klart! Fast jag skulle å andra sidan sakna alienvältringarna hon pysslar med där inne...sååå mysigt.
  13. Medlem sedan
    Dec 2008
    #7
    Eller hur!! 3.dje barnet & jobbigaste graviditeten alla gånger!! Är glad & tacksam & allt de där men snart blir jag nog lite psykiskt störd om jag inte får sooooooova!
  14. 7
    Eller hur!! 3.dje barnet & jobbigaste graviditeten alla gånger!! Är glad & tacksam & allt de där men snart blir jag nog lite psykiskt störd om jag inte får sooooooova!
  15. Medlem sedan
    Dec 2008
    #8
    hahahha jag lovar att dom syns sååååå mycke trots allt fett!! Har fått en salva nu som lindrar iallafall!
  16. 8
    hahahha jag lovar att dom syns sååååå mycke trots allt fett!! Har fått en salva nu som lindrar iallafall!
  17. Medlem sedan
    Dec 2008
    #9
    Min läkare som jag går till pga stress trodde jag skulle ha snart!??!??? När jag sa att de va tre månader kvar tittade han på mej o magen som jag va en alien...sen sa han att han hade för sej att de va annorlunda på hans tid...äum...tack för den! :/
  18. 9
    Min läkare som jag går till pga stress trodde jag skulle ha snart!??!??? När jag sa att de va tre månader kvar tittade han på mej o magen som jag va en alien...sen sa han att han hade för sej att de va annorlunda på hans tid...äum...tack för den! :/
  19. Medlem sedan
    Dec 2008
    #10
    Nä när man ändå känner sej som man vore de, varför inte liksom!! Barnkammaren e ju klar!!
  20. 10
    Nä när man ändå känner sej som man vore de, varför inte liksom!! Barnkammaren e ju klar!!
  21. Medlem sedan
    Dec 2008
    #11
    Min bara sparkar på samma ställe mest heeeela tiden....neråt åt ljumskarna (sådär skönt) eller mot urinblåsan....inte skönt!!! Men jag kan hålla med om att de är mysigt när han vaknar varje gång jag vänder mej eller går upp, eller storebror pratar i närheten!
  22. 11
    Min bara sparkar på samma ställe mest heeeela tiden....neråt åt ljumskarna (sådär skönt) eller mot urinblåsan....inte skönt!!! Men jag kan hålla med om att de är mysigt när han vaknar varje gång jag vänder mej eller går upp, eller storebror pratar i närheten!
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12
    Åh, vilken då?
  24. 12
    Åh, vilken då?
  25. Medlem sedan
    Dec 2004
    #13
    Tredje barnet här också. Har haft två räkmacke-graviditeter tidigare så det var väl dags för alla krämpor nu. Tyvärr. Känner mig lite psykiskt knäckt men försöker kämpa på... 19 veckor kvar...
  26. 13
    Tredje barnet här också. Har haft två räkmacke-graviditeter tidigare så det var väl dags för alla krämpor nu. Tyvärr. Känner mig lite psykiskt knäckt men försöker kämpa på... 19 veckor kvar...
  27. Medlem sedan
    Mar 2006
    #14
    Fy, jag också. Folk undrar om det verkligen stämmer att jag "bara är i vecka 23". Tack, jag vet redan att jag är stor, vad ska jag göra? Lagom kul att också ständigt behöva få höra hur stor jag är.
    Nej, en snabbspolning skulle sitta bra. Är jätteglad över att få bli mamma igen, men fy för denna jobbiga graviditet! (tredje barnet)
  28. 14
    Fy, jag också. Folk undrar om det verkligen stämmer att jag "bara är i vecka 23". Tack, jag vet redan att jag är stor, vad ska jag göra? Lagom kul att också ständigt behöva få höra hur stor jag är.
    Nej, en snabbspolning skulle sitta bra. Är jätteglad över att få bli mamma igen, men fy för denna jobbiga graviditet! (tredje barnet)
  29. Medlem sedan
    Dec 2008
    #15
    samma här...men bara 14 veckor kvar!!!! tjohooooo ...äum hoppas jag....
  30. 15
    samma här...men bara 14 veckor kvar!!!! tjohooooo ...äum hoppas jag....
  31. Medlem sedan
    Dec 2008
    #16
    tredje barnen måste väl bli bäst då va....
  32. 16
    tredje barnen måste väl bli bäst då va....
  33. Medlem sedan
    Dec 2008
    #17
    hirudoid heter den om jag stavat rätt, finns receptfritt oxå!! Skön när man har ont o masera in oxå!
  34. 17
    hirudoid heter den om jag stavat rätt, finns receptfritt oxå!! Skön när man har ont o masera in oxå!
  35. Medlem sedan
    Jun 2003
    #18
    Åh kalas. Tack! Då ska insidan av låren få sig en omgång.

    Föresten vet jag kvinnor som använder typ hemoröjd salva under ögonen för det drar ihop och piggar upp något rejält!! haha vilken syn va?
  36. 18
    Åh kalas. Tack! Då ska insidan av låren få sig en omgång.

    Föresten vet jag kvinnor som använder typ hemoröjd salva under ögonen för det drar ihop och piggar upp något rejält!! haha vilken syn va?
  37. Medlem sedan
    May 2006
    #19
    haha, den kanske man ska prova på sin arg-rynka i pannan!

    "Åh, har du botoxat dig?"
    "Nej, Xyloproctat"

    ASG
  38. 19
    haha, den kanske man ska prova på sin arg-rynka i pannan!

    "Åh, har du botoxat dig?"
    "Nej, Xyloproctat"

    ASG
  39. Medlem sedan
    Jun 2003
    #20
    Nu börjar vi snacka tjejmaffia.. *ryser*
  40. 20
    Nu börjar vi snacka tjejmaffia.. *ryser*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar