Andra försöket
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Andra försöket

    Den 2 sept e de dax för vul inför FET. Jobbig tid nu med alla tabletter....denna eviga väntan..suck.
    Sen kommer den eviga ruvningen. Så nu ska man först hoppas på att något av äggen klarat sej o sen på ett positivt resultat på stickan o sen att det stannar kvar.
    Men jag e positiv. de va ju sååå nära förra gången. Denna gången ska de gå bra
    Lycka till alla ni andra som ska eller håller på att ruva
  2. 1
    Andra försöket Den 2 sept e de dax för vul inför FET. Jobbig tid nu med alla tabletter....denna eviga väntan..suck.
    Sen kommer den eviga ruvningen. Så nu ska man först hoppas på att något av äggen klarat sej o sen på ett positivt resultat på stickan o sen att det stannar kvar.
    Men jag e positiv. de va ju sååå nära förra gången. Denna gången ska de gå bra
    Lycka till alla ni andra som ska eller håller på att ruva
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    då ligger vi förmodligen bara dagar efter varandra, jag ska göra vul inför FET på Tisdag den 31/8
    Håller tummarna för oss båda!
    Kram
  4. 2
    då ligger vi förmodligen bara dagar efter varandra, jag ska göra vul inför FET på Tisdag den 31/8
    Håller tummarna för oss båda!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Idag e de dax för ditt vul ju så jag håller tummarna på att allt e bra. Vi ska sen få våra fina eskimåer o allt ska gå bra.
    Kram
  6. 3
    Idag e de dax för ditt vul ju så jag håller tummarna på att allt e bra. Vi ska sen få våra fina eskimåer o allt ska gå bra.
    Kram

Liknande trådar

  1. Andra försöket...
    By mrsjohanna in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 20:24
  2. Andra försöket....
    By amaria78 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 15:45
  3. Misslyckats på andra försöket...
    By Fia-lotta in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 12:42
  4. Andra försöket misslyckades.....:(
    By Kaisa med Leon in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 19:05
  5. Andra försöket...
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar