Vaggisar
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Vaggisar

    Hallå igen!
    Den var den sommaren det....
    Nu är vi på G igen. Satte in ett ägg i går och nu är det bara att vänta...
    MEN... det här med vaggisar????
    Var det bara första gången man skulle använda dessa eller?
    Det här är andra gången vi sätter in ett ägg och ingen har sagt ett knyst om vaggisar så jag fattar inte riktigt. Jag har själv inte haft en tanke på detta förräns i eftermiddag och nu blir jag så klart nojjig att jag missat nåt.
    Fick ju ett recept förra gången men de räckte ju bara till den första gången.
    Hoppas verkligen att man inte ska ta dessa mer..... de är ju inte så roliga precis....
    Hoppas det ska gå bra för oss alla nu i höst.
    HOPPAS HOPPAS!!!

    Kram SaltisAnna
  2. 1
    Vaggisar Hallå igen!
    Den var den sommaren det....
    Nu är vi på G igen. Satte in ett ägg i går och nu är det bara att vänta...
    MEN... det här med vaggisar????
    Var det bara första gången man skulle använda dessa eller?
    Det här är andra gången vi sätter in ett ägg och ingen har sagt ett knyst om vaggisar så jag fattar inte riktigt. Jag har själv inte haft en tanke på detta förräns i eftermiddag och nu blir jag så klart nojjig att jag missat nåt.
    Fick ju ett recept förra gången men de räckte ju bara till den första gången.
    Hoppas verkligen att man inte ska ta dessa mer..... de är ju inte så roliga precis....
    Hoppas det ska gå bra för oss alla nu i höst.
    HOPPAS HOPPAS!!!

    Kram SaltisAnna
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2

    Har du gjort FET?

    Då sköter kroppen det själv=ägget sätts tillbaka i den egna cykeln, då skall det inte behövas vaggisar.

    Jag gjorde FET i tisdags. Skönt med lite sällskap i ruvartider.

    KRAM och lycka till / A
  4. 2
    Har du gjort FET? Då sköter kroppen det själv=ägget sätts tillbaka i den egna cykeln, då skall det inte behövas vaggisar.

    Jag gjorde FET i tisdags. Skönt med lite sällskap i ruvartider.

    KRAM och lycka till / A
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Aha... jag misstänkte att det var så det var men så blev jag nojjig så klart.... Skönt att slippa det där kletet
    I morgon blir det att gå tillbaka till stressen på jobbet! Jag fick sjukt ont i magen förra gången men då hade jag ju plockat ut ett par dar innan så det var väl därför för denna gången har jag inte alls ont utan försöker bara slappa några dar och slippa stressen på jobbet. Kunde helt klart jobbat men ville ta det lugnt.
    Då är det alltså dag 4 idag för man räknar väl inte dagen då man satte in det. Då är vi nästan på samma dag
    Denna gången blir det säkert lyckat! Vi ska ju ha maj-bebisar ;-)

    Lyckat till!!!!
    Kram
  6. 3
    Aha... jag misstänkte att det var så det var men så blev jag nojjig så klart.... Skönt att slippa det där kletet
    I morgon blir det att gå tillbaka till stressen på jobbet! Jag fick sjukt ont i magen förra gången men då hade jag ju plockat ut ett par dar innan så det var väl därför för denna gången har jag inte alls ont utan försöker bara slappa några dar och slippa stressen på jobbet. Kunde helt klart jobbat men ville ta det lugnt.
    Då är det alltså dag 4 idag för man räknar väl inte dagen då man satte in det. Då är vi nästan på samma dag
    Denna gången blir det säkert lyckat! Vi ska ju ha maj-bebisar ;-)

    Lyckat till!!!!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Härligt med en synkis!

    Jaa, tänk om vi fick varsin maj-bebis...

    Kram A
  8. 4
    Härligt med en synkis! Jaa, tänk om vi fick varsin maj-bebis...

    Kram A

Liknande trådar

  1. Grrrrrrrrrr för vaggisar
    By Ängsblomman in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 13:52
  2. när ska man starta med vaggisar?
    By anonymt namn in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-05, 20:33
  3. När start med vaggisar?
    By Nennis in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 21:56
  4. Progesteron vaggisar...?
    By Mille in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar