va tror ni?
_1105 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    va tror ni?

    Hej

    Jag har vanligtvis 31 dagars menscykel. I dag är jag på dag 28... kunde inte hålla mig och tog ett test i morse som var NEGATIVT = ( = ( ....
    Har som ont i magen, lite illamående och så....

    finns det ff chans att jag kan vara gravid så länge jag inte får mens även fast testet i dag visade negativt (va clearblue vanligt test).

    ÖNSKAR så att jag fick hamna i denna grupp då jag LÄNGE önskat mig en liten 3:a sladdis....
  2. 1
    va tror ni? Hej

    Jag har vanligtvis 31 dagars menscykel. I dag är jag på dag 28... kunde inte hålla mig och tog ett test i morse som var NEGATIVT = ( = ( ....
    Har som ont i magen, lite illamående och så....

    finns det ff chans att jag kan vara gravid så länge jag inte får mens även fast testet i dag visade negativt (va clearblue vanligt test).

    ÖNSKAR så att jag fick hamna i denna grupp då jag LÄNGE önskat mig en liten 3:a sladdis....
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Det finns en chans att du kan vara gravid.

    Jag kunde inte heller hålla mig i början. Men efter 6 månaders försök att bli gravid och en besvikelse varje gång mensen kom slutade jag testa innan mensen kom.

    Jag testade positivt när mensen var 4 dagar sen. Så vänta några dagar till. Vet att det är nästan omöjligt. Men försök!
  4. 2
    Det finns en chans att du kan vara gravid.

    Jag kunde inte heller hålla mig i början. Men efter 6 månaders försök att bli gravid och en besvikelse varje gång mensen kom slutade jag testa innan mensen kom.

    Jag testade positivt när mensen var 4 dagar sen. Så vänta några dagar till. Vet att det är nästan omöjligt. Men försök!

Liknande trådar

  1. vad tror ni om det här
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 09:39
  2. vad tror ni om det här?
    By LottaJ in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 15:50
  3. Vad tror ni att man får ge
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 11:37
  4. Vad tror ni
    By ejjvi in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 08:27
  5. Jag tror
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar