Ruvardag 6
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Ruvardag 6

    Blääääääääää vad J-O-B-B-I-G-T.......det molar och har sig nästan hela tiden. Jag minns inte hur det varit de andra gångerna, men jag tror inte det kändes så här. Hoppet går upp och ner. En vecka kvar drygt...

    Kram till alla / A
  2. 1
    Ruvardag 6 Blääääääääää vad J-O-B-B-I-G-T.......det molar och har sig nästan hela tiden. Jag minns inte hur det varit de andra gångerna, men jag tror inte det kändes så här. Hoppet går upp och ner. En vecka kvar drygt...

    Kram till alla / A
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Varför vänta en hel vecka, testa på ruvardag 10 i alla fall (utan att räkna in FET-dagen)... Jag tänker att hellre få ett minus på stickan än hinna få en otrevlig gäst i trosan...
    Men det är ju jag, Lycka till i vilket fall. Det låter ju bra med all molvärk!!
  4. 2
    Varför vänta en hel vecka, testa på ruvardag 10 i alla fall (utan att räkna in FET-dagen)... Jag tänker att hellre få ett minus på stickan än hinna få en otrevlig gäst i trosan...
    Men det är ju jag, Lycka till i vilket fall. Det låter ju bra med all molvärk!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Hej! Håller verligen tummarna för dig, det gick inte för mig denna gång!
    Kram M
  6. 3
    Hej! Håller verligen tummarna för dig, det gick inte för mig denna gång!
    Kram M
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Jag håller tummarna stenhårt för dig!!
    Förstår att det är jobbigt med denna väntan, men som tur är så känns det bara som att tiden går sakta. Den går ju faktiskt lika fort hela tiden Dålig tröst, jag vet
    Kram
  8. 4
    Jag håller tummarna stenhårt för dig!!
    Förstår att det är jobbigt med denna väntan, men som tur är så känns det bara som att tiden går sakta. Den går ju faktiskt lika fort hela tiden Dålig tröst, jag vet
    Kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2010
    #5
    Molvärk är säkert bra! Jag är på dag 6 och känner INGENTING!!!! Absolut INGET!!!!! Var bara öm första dagen då ägget skulle in men sen INGET! Det kan omöjligt vara något där inne
    Tänker testa dag 11. Vill inte vänta längre och få den där hemska överraskningen helt plötsligt... Suck...
  10. 5
    Molvärk är säkert bra! Jag är på dag 6 och känner INGENTING!!!! Absolut INGET!!!!! Var bara öm första dagen då ägget skulle in men sen INGET! Det kan omöjligt vara något där inne
    Tänker testa dag 11. Vill inte vänta längre och få den där hemska överraskningen helt plötsligt... Suck...

Liknande trådar

  1. Ruvardag 5
    By Magismulan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 18:41
  2. Ruvardag 1....
    By Cortexia in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 08:10
  3. Ruvardag 9
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 15:35
  4. Ruvardag 3
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 12:11
  5. Ruvardag 7
    By EMLI in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 11:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar