Sista besöket hos BM...
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Sista besöket hos BM...

    Då var det avklarat, sista besöket hos BM som det ser ut nu. Ingen ny tid bokad dit men däremot till spec.mvc på måndag fm. Har inget hänt till på måndag så blir det undersökning och ev igångsättning då eftersom min kropp inte verkar orka med längre. Jag hoppas innerligt att det hela drar igång av sig själv snart, är i vecka 38+6 idag.

    Blodtrycket har inte gått upp mer de senaste två veckorna, ligger nu på 130/90.

    En sak jag tyckte var konstigt var att bm frågade mig vad jag hade ätit innan jag kom dit eftersom jag hade socker i urinen (har aldrig haft det tidigare). Jag åt en skål havrefras med mjölk och drack en kopp te fyra timmar innan jag var hos bm. Blodprovet visade ett socker på 4,2. Hur kan det komma sig att det finns socker i urinen men blodprovet ändå visar så lågt? Hmm...

    Lille krabaten rör sig otroligt mycket just nu och ger mig just ingen vila, inte ens på nätterna... puh vart ska detta sluta? Hoppas verkligen inte att han behåller samma rutiner på utsidan. Eller jo... han får nog bete sig nästan hur som helst bara han kommer ut...
  2. 1
    Sista besöket hos BM... Då var det avklarat, sista besöket hos BM som det ser ut nu. Ingen ny tid bokad dit men däremot till spec.mvc på måndag fm. Har inget hänt till på måndag så blir det undersökning och ev igångsättning då eftersom min kropp inte verkar orka med längre. Jag hoppas innerligt att det hela drar igång av sig själv snart, är i vecka 38+6 idag.

    Blodtrycket har inte gått upp mer de senaste två veckorna, ligger nu på 130/90.

    En sak jag tyckte var konstigt var att bm frågade mig vad jag hade ätit innan jag kom dit eftersom jag hade socker i urinen (har aldrig haft det tidigare). Jag åt en skål havrefras med mjölk och drack en kopp te fyra timmar innan jag var hos bm. Blodprovet visade ett socker på 4,2. Hur kan det komma sig att det finns socker i urinen men blodprovet ändå visar så lågt? Hmm...

    Lille krabaten rör sig otroligt mycket just nu och ger mig just ingen vila, inte ens på nätterna... puh vart ska detta sluta? Hoppas verkligen inte att han behåller samma rutiner på utsidan. Eller jo... han får nog bete sig nästan hur som helst bara han kommer ut...
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Visst ja, glömde skriva...

    När jag kom hem från bm var jag förstås tvungen att gå och kissa. Strax därefter kände jag något som rann ut i bindan. Ingen aning om vad detta var för flytningar har jag knappt haft alls senaste månaderna och absolut inte så mycket. I stort sett genomskilnigt eller möjligen aningen ljusgult, men kiss var det inte. Nu var det väl säkert en flytning i alla fall eftersom det inte kommit mer... får väl ändå hoppas att det var början på nåt.
  4. 2
    Visst ja, glömde skriva...

    När jag kom hem från bm var jag förstås tvungen att gå och kissa. Strax därefter kände jag något som rann ut i bindan. Ingen aning om vad detta var för flytningar har jag knappt haft alls senaste månaderna och absolut inte så mycket. I stort sett genomskilnigt eller möjligen aningen ljusgult, men kiss var det inte. Nu var det väl säkert en flytning i alla fall eftersom det inte kommit mer... får väl ändå hoppas att det var början på nåt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Håller tummarna
  6. 3
    Håller tummarna

Liknande trådar

  1. Sista BM-besöket
    By kama74 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 18:33
  2. Sista BM-besöket???
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 14:48
  3. Sista BM besöket
    By annamber in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 19:36
  4. Sista bm besöket
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 18:18
  5. Sista BM-besöket
    By Skrållan med Elsa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar