Jag har inte minst hår i familjen längre
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Jag har inte minst hår i familjen längre

    Idag putsade min käre make på sin snagg och vips var jag inte familjens mest flintiga längre . Min stubb börjar nästan lägga sig ner nu, så "lång" är den, kanske nån centimeter eller så alltså . Fast jag vet inte om håret kommer visa några reaktioner på den sista cellgiftsbehandlingen, i så fall kanske jag får snagga ner det igen om det ser för jäkligt ut. Men ändå. Jag börjar få hår på huvudet! Det ni
    Be the change that you want to see in this world!

    Ninjapower mot bröstcancer!

    Spenatmammans blogg
  2. 1
    Jag har inte minst hår i familjen längre Idag putsade min käre make på sin snagg och vips var jag inte familjens mest flintiga längre . Min stubb börjar nästan lägga sig ner nu, så "lång" är den, kanske nån centimeter eller så alltså . Fast jag vet inte om håret kommer visa några reaktioner på den sista cellgiftsbehandlingen, i så fall kanske jag får snagga ner det igen om det ser för jäkligt ut. Men ändå. Jag börjar få hår på huvudet! Det ni
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Halleluja! Då kan du ju snart göra en massa tuffa frillor..
    Men lite tråkigt dock med pippifrillan..
  4. 2
    Halleluja! Då kan du ju snart göra en massa tuffa frillor..
    Men lite tråkigt dock med pippifrillan..
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Kul med hår . Hoppas du snart får veta hur sista behandlingen gick nu, tänker på dig och håller tummarna
  6. 3
    Kul med hår . Hoppas du snart får veta hur sista behandlingen gick nu, tänker på dig och håller tummarna
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Ska bli kul att ha kort hår ett tag och testa det. Men sen låter jag det nog växa lite igen ändå
  8. 4
    Ska bli kul att ha kort hår ett tag och testa det. Men sen låter jag det nog växa lite igen ändå
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    I håret visar det sig nog om nån vecka, och då ska jag träffa doktorn också och höra vad han säger.
  10. 5
    I håret visar det sig nog om nån vecka, och då ska jag träffa doktorn också och höra vad han säger.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Det var solidariskt av honom! Jag väljer att tro att ditt hår kommer att bli finare än någonsin när det växer ut.
  12. 6
    Det var solidariskt av honom! Jag väljer att tro att ditt hår kommer att bli finare än någonsin när det växer ut.
  13. Medlem sedan
    May 2009
    #7
    Jag har önskat mig blont och lockigt. Men tyvärr ser det rätt råttfärgat och rakt ut
  14. 7
    Jag har önskat mig blont och lockigt. Men tyvärr ser det rätt råttfärgat och rakt ut
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Du kan även förhoppningsvis se fram emot en helt ny hårkvalité. Min vännina är glad efter sina cellgiftbehandlingar för tidigare hade hon tunt fint hår som var svårformat.. Nu när det växt ut så har fått snygga lockar och ett hår som hon är väldigt glad och stolt över..
    Grattis till hårväxten
  16. 8
    Du kan även förhoppningsvis se fram emot en helt ny hårkvalité. Min vännina är glad efter sina cellgiftbehandlingar för tidigare hade hon tunt fint hår som var svårformat.. Nu när det växt ut så har fått snygga lockar och ett hår som hon är väldigt glad och stolt över..
    Grattis till hårväxten
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Riktigt så stora förändringar kanske du inte ska vänta dig.
  18. 9
    Riktigt så stora förändringar kanske du inte ska vänta dig.
  19. Medlem sedan
    May 2009
    #10
    Verkar inte bli några lockar här tyvärr, mitt hår har vuxit hela tiden fast bara lite men ändå. Jag misstänker att det är därför, hårcellerna har inte blivit tillräckligt påverkade. Men ändå - hår
  20. 10
    Verkar inte bli några lockar här tyvärr, mitt hår har vuxit hela tiden fast bara lite men ändå. Jag misstänker att det är därför, hårcellerna har inte blivit tillräckligt påverkade. Men ändå - hår
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11
    Peruk? Du behöver inte svara om du inte vill...men jag undrar. När man behandlas för cancer och tappar sitt hår. Kan man inte få bekostat peruk då, om man nu vill det?

    En väninna till mig fick nyligen en så svår allergisk reaktion att hon tappade allt hår på hela kroppen, ögonfransar och allt. Hon har fått bekostat tre peruker och jag ska säga dig att det är så fina peruker att man blir avundsjuk!
    De ser helt naturliga ut och så himla skönt att bara *poff* sätta på en perfekt frisyr på morgonen när en annan står och svär över sitt egna bångstyriga ruffs.
  22. 11
    Peruk? Du behöver inte svara om du inte vill...men jag undrar. När man behandlas för cancer och tappar sitt hår. Kan man inte få bekostat peruk då, om man nu vill det?

    En väninna till mig fick nyligen en så svår allergisk reaktion att hon tappade allt hår på hela kroppen, ögonfransar och allt. Hon har fått bekostat tre peruker och jag ska säga dig att det är så fina peruker att man blir avundsjuk!
    De ser helt naturliga ut och så himla skönt att bara *poff* sätta på en perfekt frisyr på morgonen när en annan står och svär över sitt egna bångstyriga ruffs.
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12
    Vänta bara, när det kommit ut ordentligt kommer du ha ett fantastiskt knallrött hår med självfall som du kan fläta rejäla flätor av, så tjocka att de står ut från huvudet av sig själva! Eller vänta... Det kanske var din pippiperuk som jag tänkte på...
  24. 12
    Vänta bara, när det kommit ut ordentligt kommer du ha ett fantastiskt knallrött hår med självfall som du kan fläta rejäla flätor av, så tjocka att de står ut från huvudet av sig själva! Eller vänta... Det kanske var din pippiperuk som jag tänkte på...
  25. Medlem sedan
    May 2009
    #13
    Jo jag har en peruk men jag gillar inte riktigt att använda den. Den ser jättefin ut och så, men nä... den kliar och är varm och man kan inte känna vinden i peruken direkt som i håret
  26. 13
    Jo jag har en peruk men jag gillar inte riktigt att använda den. Den ser jättefin ut och så, men nä... den kliar och är varm och man kan inte känna vinden i peruken direkt som i håret
  27. Medlem sedan
    May 2009
    #14
    Hm... tja... kanske....
  28. 14
    Hm... tja... kanske....
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15

    *gilla*

    Det är gott att se att du mår bättre!
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  30. 15
    *gilla* Det är gott att se att du mår bättre!
  31. Medlem sedan
    May 2009
    #16
    Är på väg upp ur SISTA cytokoman nu, känner äntligen livsandarna återvända även om det kanske är en bit kvar till toppform
  32. 16
    Är på väg upp ur SISTA cytokoman nu, känner äntligen livsandarna återvända även om det kanske är en bit kvar till toppform

Liknande trådar

  1. Asta är inte minst längre
    By TTUK in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-11, 22:16
  2. Någon kommer inte längre vara minst...
    By Anonym in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-01, 16:33
  3. När man är minst i familjen
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 07:17
  4. Inte minst längre...
    By mohlina in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 08:40
  5. Nu är Anielica inte minst längre!
    By mia-b in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar