Byhåla har nu utökats med...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Byhåla har nu utökats med...

    ...en liten flicka. Törs jag erkänna att jag faktiskt hoppades på en tjej, för jag var så sugen på att sy en liten liten klänning också? Hon ska också få en omlottröja med hockeymotiv så oroa er icke för att jag könskonserverar allt för mycket
    Be the change that you want to see in this world!

    Ninjapower mot bröstcancer!

    Spenatmammans blogg
  2. 1
    Byhåla har nu utökats med... ...en liten flicka. Törs jag erkänna att jag faktiskt hoppades på en tjej, för jag var så sugen på att sy en liten liten klänning också? Hon ska också få en omlottröja med hockeymotiv så oroa er icke för att jag könskonserverar allt för mycket
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Det trodde vi inte heller eftersom åtminstone många små pojkar gärna bär klänning och många flickor spelar ishockey.
  4. 2
    Det trodde vi inte heller eftersom åtminstone många små pojkar gärna bär klänning och många flickor spelar ishockey.
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Du har inte varit i denna byhåla märker jag . Här var det sensation en gång när två pappor dök upp på öppna förskolan
  6. 3
    Du har inte varit i denna byhåla märker jag . Här var det sensation en gång när två pappor dök upp på öppna förskolan

Liknande trådar

  1. I min Byhåla
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 17:52
  2. Jag bor då i byhåla
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 09:51
  3. Nu har familjen utökats med
    By smuggel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 08:58
  4. Byhåla!
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 12:36
  5. Vår familj har utökats
    By *Lee* in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar