Lia m Freja? Hette de så? + annat
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Lia m Freja? Hette de så? + annat

    Jag kom att tänka på ett nick, Lia m Freja tror jag att det var. Hon föreläste bl a om genus i förskolan om jag inte missminner mig? Och så bodde hon väl i Malmö (el var det Göteborg kanske?) Nu när jag ju faktiskt bor här nere i södern så skulle det kanske vara intressant för mig och mitt jobb tänkte jag. Någon som vet var hon håller hus nu?

    En annan sak jag kom på är att det ju faktiskt är 7 år sen vår grupp var som mest aktuell! I morgon fyller min lilla skrutt 7 år! Ni har varit mina nätvänner i drygt 7 år, det har varit väldigt roliga år! Tack för att ni finns!
    Mamma till tre finfina barn!
  2. 1
    Lia m Freja? Hette de så? + annat Jag kom att tänka på ett nick, Lia m Freja tror jag att det var. Hon föreläste bl a om genus i förskolan om jag inte missminner mig? Och så bodde hon väl i Malmö (el var det Göteborg kanske?) Nu när jag ju faktiskt bor här nere i södern så skulle det kanske vara intressant för mig och mitt jobb tänkte jag. Någon som vet var hon håller hus nu?

    En annan sak jag kom på är att det ju faktiskt är 7 år sen vår grupp var som mest aktuell! I morgon fyller min lilla skrutt 7 år! Ni har varit mina nätvänner i drygt 7 år, det har varit väldigt roliga år! Tack för att ni finns!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jo, Lia med Freja tror jag stämmer och även söderplaceringen, övrigt minns jag inte. Annars finns det ju andra här i gruppen som föreläser om genuspedagogik. :P
  4. 2
    Jo, Lia med Freja tror jag stämmer och även söderplaceringen, övrigt minns jag inte. Annars finns det ju andra här i gruppen som föreläser om genuspedagogik. :P
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Ja! Jag har även dig i tankarna! Är det mest litteraturinriktning du har då eller hur ser upplägget ut? Jag är väldigt intresserad, både för min egen del men även för barnens förskolas räkning (men det har de ingen aning om *S*)
  6. 3
    Ja! Jag har även dig i tankarna! Är det mest litteraturinriktning du har då eller hur ser upplägget ut? Jag är väldigt intresserad, både för min egen del men även för barnens förskolas räkning (men det har de ingen aning om *S*)
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jag har ju en genuspedagog-utbildning (får jag väl säga eftersom det inte finns så mycket mer avancerat än 30 hp och det är vad jag har + 70 p genusvetenskap med allmän inriktning) och _kan_ prata rent allmänt, men om jag får bestämma fritt pratar jag helst litteraturinriktat. Även i det sistnämnda fallet blir det dock en – om dock väldigt kort – genuspedagogik-introduktion.
  8. 4
    Jag har ju en genuspedagog-utbildning (får jag väl säga eftersom det inte finns så mycket mer avancerat än 30 hp och det är vad jag har + 70 p genusvetenskap med allmän inriktning) och _kan_ prata rent allmänt, men om jag får bestämma fritt pratar jag helst litteraturinriktat. Även i det sistnämnda fallet blir det dock en – om dock väldigt kort – genuspedagogik-introduktion.

Liknande trådar

  1. vad hette han vad hette han, hette prog
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-04-28, 20:11
  2. vad hette han ??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 13:56
  3. Vad hette det?????????????(SOL
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 22:59
  4. Men vad hette den?
    By bridgetj in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 22:04
  5. Vad hette....
    By fenurila in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 14:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar