Testat idag
_1105 Majbarn
  1. Kärleksbarn-11
    #1

    Testat idag

    Men det var negativt. Har dock inte gett upp hoppet, utan testar igen om några dagar.
    Jag har haft hormonspiral, och har därför ingen koll på menscykel etc
    Hade blödning i början av augusti, har för mig att det var runt 1:a-2:a och några dagar framöver. Har dock inte haft regelbundna blödningar de åren jag haft spiralen så jag vet som sagt inte hur min cykel ser ut.
    Spiralen togs ut den 11/8, och ungefär en vecka därefter, lite drygt?!, hade jag ÄL-känningar. Gjorde inget ÄL-test så jag vet inte om det var ÄL och i så fall vilken dag den var. Vi har sex dagligen med få undantag så vi prickar in den när den än kommer

    Haft lite spänningar i brösten, förblötts dagar sen molde det/högg till. Jag har en konstig smak i munnen som jag inte blir av med vd jag än äter/dricker eller om jag borstar tänderna. Maten smakar inte som den brukar. Och jag är trött!!

    Det känns inte som det är mens på gång, och jag måste säga att jag trodde på ett + på testet imorse. Har beställt nya tester via billiga-tester.se och kommer testa igen om 3-4 dagar så får vi se om mina tecken är grav.tecken eller inte
  2. 1
    Testat idag Men det var negativt. Har dock inte gett upp hoppet, utan testar igen om några dagar.
    Jag har haft hormonspiral, och har därför ingen koll på menscykel etc
    Hade blödning i början av augusti, har för mig att det var runt 1:a-2:a och några dagar framöver. Har dock inte haft regelbundna blödningar de åren jag haft spiralen så jag vet som sagt inte hur min cykel ser ut.
    Spiralen togs ut den 11/8, och ungefär en vecka därefter, lite drygt?!, hade jag ÄL-känningar. Gjorde inget ÄL-test så jag vet inte om det var ÄL och i så fall vilken dag den var. Vi har sex dagligen med få undantag så vi prickar in den när den än kommer

    Haft lite spänningar i brösten, förblötts dagar sen molde det/högg till. Jag har en konstig smak i munnen som jag inte blir av med vd jag än äter/dricker eller om jag borstar tänderna. Maten smakar inte som den brukar. Och jag är trött!!

    Det känns inte som det är mens på gång, och jag måste säga att jag trodde på ett + på testet imorse. Har beställt nya tester via billiga-tester.se och kommer testa igen om 3-4 dagar så får vi se om mina tecken är grav.tecken eller inte
  3. Kärleksbarn-11
    #2

    Blev fel

    Telefonen stavar åt mig :P
    Ska inte stå "förblötts", utan "för några"
  4. 2
    Blev fel Telefonen stavar åt mig :P
    Ska inte stå "förblötts", utan "för några"
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Hej hej

    Det låter som du hoppas på ett plus så jag håller tummar och tår för att det visar sig om ett par dagar
    Stolt mamma till
    Moa född 040624
    Anton född 070720 *pergobebis*
    *********************

    Läs min blogg här

  6. 3
    Hej hej Det låter som du hoppas på ett plus så jag håller tummar och tår för att det visar sig om ett par dagar
  7. Kärleksbarn-11
    #4
    Självklart hoppas jag det!
    Vill gärna ha en liten majblomma :-)
    Tack för tummarna!
  8. 4
    Självklart hoppas jag det!
    Vill gärna ha en liten majblomma :-)
    Tack för tummarna!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    hoppas att vi snart får plussa då. Jag vill oxå ha en majblomma

    *kram*
  10. 5
    hoppas att vi snart får plussa då. Jag vill oxå ha en majblomma

    *kram*

Liknande trådar

  1. Testat idag
    By Lördag? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 20:02
  2. Jag har testat idag....
    By Anonyma G in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 14:44
  3. Nån som har testat idag???
    By fjella in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 16:38
  4. Testat neg idag...
    By Tindragull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 18:52
  5. Har testat idag
    By Nellie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar