Det är så mysigt!
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Det är så mysigt!

    I eftermiddag satt jag och Ebbot och snackade i vad som kändes som minst 10 minuter. Jag gapade stort och sa typ wow och han gjorde likadant och såg så glad ut. Så satt vi om och om igen. Sen sa jag o-oh. Det lyckades han med en gång. Och ah-ah. Favoriten var nog endå wow. så mysigt! Och därimellan fyrade han av leenden på rad. Han är dryga 6 veckor och jag ser verkligen fram emot tiden framför oss. Vi har det bra allihopa, eller hur?
  2. 1
    Det är så mysigt! I eftermiddag satt jag och Ebbot och snackade i vad som kändes som minst 10 minuter. Jag gapade stort och sa typ wow och han gjorde likadant och såg så glad ut. Så satt vi om och om igen. Sen sa jag o-oh. Det lyckades han med en gång. Och ah-ah. Favoriten var nog endå wow. så mysigt! Och därimellan fyrade han av leenden på rad. Han är dryga 6 veckor och jag ser verkligen fram emot tiden framför oss. Vi har det bra allihopa, eller hur?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Det är supermysigt! Åh, vad jag njuter av de här tysta leendena och hoandet.
  4. 2
    Det är supermysigt! Åh, vad jag njuter av de här tysta leendena och hoandet.
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Va härligt.. Sonja brukar säga "hej" när man hälsar på henne efter hon har sovit, eller "heeeee" . hon säger också aaah när man pratar och när hon är arg kan hon (på sitt sätt) säga neeej. och dessutom låter det som hon säger aaaj aaaj när man tar i henne så hon får ont...
  6. 3
    Va härligt.. Sonja brukar säga "hej" när man hälsar på henne efter hon har sovit, eller "heeeee" . hon säger också aaah när man pratar och när hon är arg kan hon (på sitt sätt) säga neeej. och dessutom låter det som hon säger aaaj aaaj när man tar i henne så hon får ont...

Liknande trådar

  1. Mysigt!!
    By Nina m. Maja & Ellen in forum _1007 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 15:42
  2. Så mysigt...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 23:29
  3. Mysigt!
    By liseloppan in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 16:40
  4. SÅ mysigt!
    By CochE in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 19:09
  5. mysigt
    By Aimara in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 13:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar