Vill hamna här!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Vill hamna här!

    Hoppas hoppas hoppas på att få hamna här...ska nog inte hoppas för mycket bara eftersom det blir första försöket på ett syskon
  2. 1
    Vill hamna här! Hoppas hoppas hoppas på att få hamna här...ska nog inte hoppas för mycket bara eftersom det blir första försöket på ett syskon
  3. Kärleksbarn-11
    #2
    Lycka till!
    Det är ju ingen omöjlighet att lyckas på första försöket så jag håller tummarna för att det lyckas för er. Hur gammalt är ert första barn ?
  4. 2
    Lycka till!
    Det är ju ingen omöjlighet att lyckas på första försöket så jag håller tummarna för att det lyckas för er. Hur gammalt är ert första barn ?
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Lycka till!
    Det är ju ingen omöjlighet att lyckas på första försöket så jag håller tummarna för att det lyckas för er. Hur gammalt är ert första barn ?

    Tack själv, jag hoppas att vi båda verkligen får hamna här snart

    Vår lilla kille är född i april 2008. Så nu börjar jag längta rejält efter ett till barn till!!
  6. 3
    Lycka till!
    Det är ju ingen omöjlighet att lyckas på första försöket så jag håller tummarna för att det lyckas för er. Hur gammalt är ert första barn ?

    Tack själv, jag hoppas att vi båda verkligen får hamna här snart

    Vår lilla kille är född i april 2008. Så nu börjar jag längta rejält efter ett till barn till!!
  7. Juni?
    #4
    Jag med! Ååh, hoppas hoppas hoppas!
    Sonen är född 2004 så det är verkligen på tiden.
  8. 4
    Jag med! Ååh, hoppas hoppas hoppas!
    Sonen är född 2004 så det är verkligen på tiden.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Jag med! Ååh, hoppas hoppas hoppas!
    Sonen är född 2004 så det är verkligen på tiden.
    Då håller jag tummarna för dig också!!
  10. 5
    Jag med! Ååh, hoppas hoppas hoppas!
    Sonen är född 2004 så det är verkligen på tiden.
    Då håller jag tummarna för dig också!!
  11. Juni?
    #6
    Tack!
    Och jag håller såklart tummarna för er andra också. Hoppas vi får stanna här allesammans.
  12. 6
    Tack!
    Och jag håller såklart tummarna för er andra också. Hoppas vi får stanna här allesammans.
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    Tack!
    Och jag håller såklart tummarna för er andra också. Hoppas vi får stanna här allesammans.
    Hoppas jag med!! Igår åt jag sista p-pillret, nu i veckan ska jag ha mens och sen är det ägglossning om ca 2 veckor...längtar!
  14. 7
    Tack!
    Och jag håller såklart tummarna för er andra också. Hoppas vi får stanna här allesammans.
    Hoppas jag med!! Igår åt jag sista p-pillret, nu i veckan ska jag ha mens och sen är det ägglossning om ca 2 veckor...längtar!
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Min mens är över nu, den började i fredags. Blödde bara lite grann under fredagen, massor i lördags och nästan inget igår. Lite märklig mens tycker jag.. men så har jag haft hormonspiral i några år innan och inte haft någon "riktig mens".

    Jag kommer ha ÄL kring nästa helg, eller början av veckan därpå. Spännande!!

    Är i valet och kvalet om jag ska köpa ÄL-test?
    Vi har sex i stort sett dagligen, så vi lär pricka in ägglossningen. Men just för att VETA när den är... eller att jag har ÄL överhuvudtaget!?

    Hur gör ni andra, kör ni med ÄL-test eller inte?
  16. 8
    Min mens är över nu, den började i fredags. Blödde bara lite grann under fredagen, massor i lördags och nästan inget igår. Lite märklig mens tycker jag.. men så har jag haft hormonspiral i några år innan och inte haft någon "riktig mens".

    Jag kommer ha ÄL kring nästa helg, eller början av veckan därpå. Spännande!!

    Är i valet och kvalet om jag ska köpa ÄL-test?
    Vi har sex i stort sett dagligen, så vi lär pricka in ägglossningen. Men just för att VETA när den är... eller att jag har ÄL överhuvudtaget!?

    Hur gör ni andra, kör ni med ÄL-test eller inte?
  17. Medlem sedan
    Aug 2010
    #9
    Min mens är över nu, den började i fredags. Blödde bara lite grann under fredagen, massor i lördags och nästan inget igår. Lite märklig mens tycker jag.. men så har jag haft hormonspiral i några år innan och inte haft någon "riktig mens".

    Jag kommer ha ÄL kring nästa helg, eller början av veckan därpå. Spännande!!

    Är i valet och kvalet om jag ska köpa ÄL-test?
    Vi har sex i stort sett dagligen, så vi lär pricka in ägglossningen. Men just för att VETA när den är... eller att jag har ÄL överhuvudtaget!?

    Hur gör ni andra, kör ni med ÄL-test eller inte?
    Jag har köpt ett paket med 21 ägglossningstester och 3 gravtester. Jag köpte detta därför att jag vill ha koll på när jag har ägglossning, jag vet ju inte hur regelbunden den kommer vara efter att ha ätit p-piller sedan förra sonen föddes. Vi har inte sex dagligen, men hade vi haft det så hade jag nog struntat i ÄL-tester. Jag sa till min sambo att jag tänkte köpa tester och han verkade väl lagom road, men han sa samtidigt att om jag vill använda det så ska jag göra det. Jag vet inte hur det blir när jag har ägglossning, men jag har inte tänkt tjata om att nu har jag ägglossning, utan snarare bara visa vad jag vill
  18. 9
    Min mens är över nu, den började i fredags. Blödde bara lite grann under fredagen, massor i lördags och nästan inget igår. Lite märklig mens tycker jag.. men så har jag haft hormonspiral i några år innan och inte haft någon "riktig mens".

    Jag kommer ha ÄL kring nästa helg, eller början av veckan därpå. Spännande!!

    Är i valet och kvalet om jag ska köpa ÄL-test?
    Vi har sex i stort sett dagligen, så vi lär pricka in ägglossningen. Men just för att VETA när den är... eller att jag har ÄL överhuvudtaget!?

    Hur gör ni andra, kör ni med ÄL-test eller inte?
    Jag har köpt ett paket med 21 ägglossningstester och 3 gravtester. Jag köpte detta därför att jag vill ha koll på när jag har ägglossning, jag vet ju inte hur regelbunden den kommer vara efter att ha ätit p-piller sedan förra sonen föddes. Vi har inte sex dagligen, men hade vi haft det så hade jag nog struntat i ÄL-tester. Jag sa till min sambo att jag tänkte köpa tester och han verkade väl lagom road, men han sa samtidigt att om jag vill använda det så ska jag göra det. Jag vet inte hur det blir när jag har ägglossning, men jag har inte tänkt tjata om att nu har jag ägglossning, utan snarare bara visa vad jag vill
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Låter som en bra taktik. Man vill ju inte ge de stackarna prestationsångest

    Jag är lite kontrollfreak, så jag kanske köper tester ändå bara för att veta när ÄL är :P
  20. 10
    Låter som en bra taktik. Man vill ju inte ge de stackarna prestationsångest

    Jag är lite kontrollfreak, så jag kanske köper tester ändå bara för att veta när ÄL är :P
  21. Medlem sedan
    Aug 2010
    #11
    Det är precis så jag funkar oxå (har ett maniskt planeringsbehov.....)!! Men ibland kan det ju faktiskt vara en fördel :-)
  22. 11
    Det är precis så jag funkar oxå (har ett maniskt planeringsbehov.....)!! Men ibland kan det ju faktiskt vara en fördel :-)
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    Det är precis så jag funkar oxå (har ett maniskt planeringsbehov.....)!! Men ibland kan det ju faktiskt vara en fördel :-)
    Haha, ja precis!
    Nu har jag beställt. Det blev ett paket med 21 ÄL-test och 3 gravtest från Billigatester.se
  24. 12
    Det är precis så jag funkar oxå (har ett maniskt planeringsbehov.....)!! Men ibland kan det ju faktiskt vara en fördel :-)
    Haha, ja precis!
    Nu har jag beställt. Det blev ett paket med 21 ÄL-test och 3 gravtest från Billigatester.se
  25. Medlem sedan
    Aug 2010
    #13
    Haha, ja precis!
    Nu har jag beställt. Det blev ett paket med 21 ÄL-test och 3 gravtest från Billigatester.se
    Det var därifrån jag beställde oxå! Nu kör vi!
  26. 13
    Haha, ja precis!
    Nu har jag beställt. Det blev ett paket med 21 ÄL-test och 3 gravtest från Billigatester.se
    Det var därifrån jag beställde oxå! Nu kör vi!
  27. Juni?
    #14
    Vi hade sex i lördags och igår hade jag HBF. Så jag HOPPAS verkligen!!

    Men hur skall jag stå ut de här två veckorna tills mensen skall komma (inte komma!!)?
  28. 14
    Vi hade sex i lördags och igår hade jag HBF. Så jag HOPPAS verkligen!!

    Men hur skall jag stå ut de här två veckorna tills mensen skall komma (inte komma!!)?
  29. Medlem sedan
    Aug 2010
    #15
    jag ska ha mens nu i veckan och vet inte hur jag ska stå ut med att vänta till ägglossningen...två veckor känns plötsligt som en evighet!
  30. 15
    jag ska ha mens nu i veckan och vet inte hur jag ska stå ut med att vänta till ägglossningen...två veckor känns plötsligt som en evighet!
  31. Juni?
    #16
    Visst är det konstigt?
    I vanliga fall vill man bara att tiden till mensen skall vara så lång som möjligt. Men nu. Två veckor?! En evighet!
  32. 16
    Visst är det konstigt?
    I vanliga fall vill man bara att tiden till mensen skall vara så lång som möjligt. Men nu. Två veckor?! En evighet!

Liknande trådar

  1. här vill jag hamna!
    By Fröfrö in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 10:17
  2. Oh här vill jag hamna!
    By anonymt namn in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 09:07
  3. Här vill jag hamna!
    By marsBebis09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 13:02
  4. Jag vill hamna här
    By spiiken in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 16:12
  5. Här vill jag hamna!
    By Försöker få till tvåan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 09:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar