Förstföderskor!
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Förstföderskor!

    Är det ingen av er som e gravid än? Ni som vill ha flera - när planerar ni nästa - om ni får välja?
  2. 1
    Förstföderskor! Är det ingen av er som e gravid än? Ni som vill ha flera - när planerar ni nästa - om ni får välja?
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Min man vill göra nr. 2 NU NU NU. Jag vill vänta lite till, kanske bli gravid till våren eller så
  4. 2
    Min man vill göra nr. 2 NU NU NU. Jag vill vänta lite till, kanske bli gravid till våren eller så
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    He he Ja, han slipper ju gå och bära på den lille så för honom spelar det kanske ingen roll Mysigt! Ska bli roligt att få höra om era graviditeter sen
  6. 3
    He he Ja, han slipper ju gå och bära på den lille så för honom spelar det kanske ingen roll Mysigt! Ska bli roligt att få höra om era graviditeter sen
  7. lite hemlig än....;)
    #4
    inte förstföderska...men dock gravid med nr 3...
    tillhör ju denna gruppen fick en liten i november, men vill ligga lite lågt ett tag
  8. 4
    inte förstföderska...men dock gravid med nr 3...
    tillhör ju denna gruppen fick en liten i november, men vill ligga lite lågt ett tag
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Det var det läckraste! Det blir fler bebisar redan i början på nästa år härifrån gissar jag då. GRATTIS!
  10. 5
    Det var det läckraste! Det blir fler bebisar redan i början på nästa år härifrån gissar jag då. GRATTIS!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Inte förstföderska men jag väntar som bekant tillökning i början på nästa år.
  12. 6
    Inte förstföderska men jag väntar som bekant tillökning i början på nästa år.
  13. Medlem sedan
    Apr 2009
    #7
    Nej inte gravid ännu. Tänker vänta minst några år. Har fullt upp med plutten som det är tycker jag!
  14. 7
    Nej inte gravid ännu. Tänker vänta minst några år. Har fullt upp med plutten som det är tycker jag!
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Vad kul med en till gravid i gruppen! Lycka till och vi ser fram emot att få veta vem du är på sikt!
  16. 8
    Vad kul med en till gravid i gruppen! Lycka till och vi ser fram emot att få veta vem du är på sikt!
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    Vad kul! Grattis 2 gravida! Som vi vet om alltså...
  18. 9
    Vad kul! Grattis 2 gravida! Som vi vet om alltså...
  19. Medlem sedan
    May 2009
    #10
    Va spännande! Grattis!
  20. 10
    Va spännande! Grattis!
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Nix, vill ha fler barn men inte än. Fast man blir ju lite sugen när man ser andra småååå bebisar... ska dock vänta till Ingmar är lite större har vi tänkt.
  22. 11
    Nix, vill ha fler barn men inte än. Fast man blir ju lite sugen när man ser andra småååå bebisar... ska dock vänta till Ingmar är lite större har vi tänkt.

Liknande trådar

  1. Förstföderskor...
    By Malin M in forum _1206 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 21:26
  2. Förstföderskor Eskilstuna?!
    By äjlin in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-18, 20:54
  3. Förstföderskor!
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 16:55
  4. Förstföderskor se hit!
    By Majsan 72 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 10:37
  5. Upprop - förstföderskor?
    By Blåklockan in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 20:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar