Magbilder?
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Magbilder?

    Ni är jag ju så nyfiken på era magar, känns som att de flestas borde ha börjat puta en aning nu? Själv går jag in i vecka 18 idag (17+0) och min mage är mycket större nu än vid första graviditeten, fast det är ju fortfarande en ganska liten kula. Större ska den bli! Såhär ser alltså magen ut idag:
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...=44583&cat=500

    Hur ser era ut idag?
  2. 1
    Magbilder? Ni är jag ju så nyfiken på era magar, känns som att de flestas borde ha börjat puta en aning nu? Själv går jag in i vecka 18 idag (17+0) och min mage är mycket större nu än vid första graviditeten, fast det är ju fortfarande en ganska liten kula. Större ska den bli! Såhär ser alltså magen ut idag:
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...=44583&cat=500

    Hur ser era ut idag?
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Vilken fin mage! Den putar rätt ordentligt =)

    Min är något mindre. Ska fixa en bild snart.
  4. 2
    Vilken fin mage! Den putar rätt ordentligt =)

    Min är något mindre. Ska fixa en bild snart.
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Här kommer en bild på min mage i v.17.

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...=44584&cat=500
  6. 3
    Här kommer en bild på min mage i v.17.

    http://www.alltforforaldrar.se/galle...=44584&cat=500
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Jättefin mage, du är ju smal så även om det inte är ett jätteput än så syns det ju väl ! Och snygg stil har du också!
  8. 4
    Jättefin mage, du är ju smal så även om det inte är ett jätteput än så syns det ju väl ! Och snygg stil har du också!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Gud vad fin mage du har !!! Avis...min e bara degig känns det som..längtar verkligen till den blir sådär rund å fn. Ska se om jag kan ta en bild själv. Vi har inte börjat fota än...samma förra gången, då började vi i v.19 med profilbilder men jag ska nog ta tag i det nu = )
    Tack för inspirationen.
  10. 5
    Gud vad fin mage du har !!! Avis...min e bara degig känns det som..längtar verkligen till den blir sådär rund å fn. Ska se om jag kan ta en bild själv. Vi har inte börjat fota än...samma förra gången, då började vi i v.19 med profilbilder men jag ska nog ta tag i det nu = )
    Tack för inspirationen.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Åh vlken söt liten kula = ) ska genast gå och se om jag kan fixa en bild...så kul när det skrivs lite här me.
  12. 6
    Åh vlken söt liten kula = ) ska genast gå och se om jag kan fixa en bild...så kul när det skrivs lite här me.
  13. Medlem sedan
    Jun 2010
    #7
    Tack =)
    Visst syns det, men man skulle kunna ta det för lite bukfett också om man inte visste hur jag brukar se ut.
  14. 7
    Tack =)
    Visst syns det, men man skulle kunna ta det för lite bukfett också om man inte visste hur jag brukar se ut.
  15. Medlem sedan
    Mar 2010
    #8
    Här har ni min mage och en tidig UL bild, får en ny på tisdag
  16. 8
    Här har ni min mage och en tidig UL bild, får en ny på tisdag
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9
    Tack! Tror den ser lite större ut än vad den faktiskt är på den där bilden, men jag håller med dig om att den har en rätt gullig och rund form!

    Ja det vore kul att se, inte för att jämföra eller så utan bara för att det är så mysigt med gravidmagar!
  18. 9
    Tack! Tror den ser lite större ut än vad den faktiskt är på den där bilden, men jag håller med dig om att den har en rätt gullig och rund form!

    Ja det vore kul att se, inte för att jämföra eller så utan bara för att det är så mysigt med gravidmagar!
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Jättefin mage, det bort helt klart en bebis där inne! Spännande med ultraljud på tisdag! Åh jag hade tid denna måndag från början men sen blev det ombokat till nästa måndag. Längtar nästan ihjäl mig just nu!
  20. 10
    Jättefin mage, det bort helt klart en bebis där inne! Spännande med ultraljud på tisdag! Åh jag hade tid denna måndag från början men sen blev det ombokat till nästa måndag. Längtar nästan ihjäl mig just nu!
  21. Medlem sedan
    Mar 2010
    #11
    Jag blev också ombokad, skulle varit där den 1 september så jag är supernyfiken nu

    Vad kul det är att se alla fina magar som börjar ta form, det är så häftigt! Även om det är tredje barnet så är jag väldigt imponerad över hur j'kla snygg man är i en rejäl kagge *S*
  22. 11
    Jag blev också ombokad, skulle varit där den 1 september så jag är supernyfiken nu

    Vad kul det är att se alla fina magar som börjar ta form, det är så häftigt! Även om det är tredje barnet så är jag väldigt imponerad över hur j'kla snygg man är i en rejäl kagge *S*
  23. Medlem sedan
    Mar 2010
    #12
    Härligt fin februarimage
  24. 12
    Härligt fin februarimage
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Vad fin mage du fått Anna!

    Vi kom precis hem från dalarna, sovit i bilen så jag ser galet sliten ut på bilden som dottern tog på mig nyss men men.. här kommer magen v. 18
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...44601&cat=1827
  26. 13
    Vad fin mage du fått Anna!

    Vi kom precis hem från dalarna, sovit i bilen så jag ser galet sliten ut på bilden som dottern tog på mig nyss men men.. här kommer magen v. 18
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...44601&cat=1827
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    Vilken söt liten kula du fått! Roligt att få se allas magar!
  28. 14
    Vilken söt liten kula du fått! Roligt att få se allas magar!
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Åh det är ju en riktig liten bebis mage, jätte fin!
  30. 15
    Åh det är ju en riktig liten bebis mage, jätte fin!
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Oj så fin mage där me...verkligen fantastiskt att se och följa olika former och storlekar = ) Så häftigt att ha en så tidig ul bild ocksp...när är den tagen , i vilken vecka?
  32. 16
    Oj så fin mage där me...verkligen fantastiskt att se och följa olika former och storlekar = ) Så häftigt att ha en så tidig ul bild ocksp...när är den tagen , i vilken vecka?
  33. Medlem sedan
    May 2003
    #17
    Therese, du är alltid snygg, det vet du! Och din mage var ju ingen jättekagge men nog hann du bli rätt stor i slutet med Viola? Så minns jag det iaf!
  34. 17
    Therese, du är alltid snygg, det vet du! Och din mage var ju ingen jättekagge men nog hann du bli rätt stor i slutet med Viola? Så minns jag det iaf!
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18
    Ha ha gulle dig! Jo nog växte den till sig, här är magen timmarna innan Viola föddes
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...44602&cat=1827
  36. 18
    Ha ha gulle dig! Jo nog växte den till sig, här är magen timmarna innan Viola föddes
    http://www.alltforforaldrar.se/galle...44602&cat=1827
  37. Medlem sedan
    Mar 2010
    #19
    Den är tagen i v.9 på grund av akuta smärtor i magen. Det visade sig vara järntabletterna som orsakade det.

    Jag fick nya bilder idag på lillskrutten, ska slänga upp dem med
  38. 19
    Den är tagen i v.9 på grund av akuta smärtor i magen. Det visade sig vara järntabletterna som orsakade det.

    Jag fick nya bilder idag på lillskrutten, ska slänga upp dem med
  39. Medlem sedan
    May 2003
    #20
    Men ååå vad roligt att få se era magar, jättefina är ni!
    Ska försöka lägga in en på min mage oxå, kanske till helgen eller så när lite mer tid finns!
  40. 20
    Men ååå vad roligt att få se era magar, jättefina är ni!
    Ska försöka lägga in en på min mage oxå, kanske till helgen eller så när lite mer tid finns!

Liknande trådar

  1. Magbilder!
    By catya in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 10:15
  2. Magbilder
    By BrittaC in forum _0806 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 10:41
  3. på tal om magbilder...
    By MiaoStefan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 16:05
  4. Magbilder
    By Pumafox in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 08:49
  5. Nya magbilder
    By Ewowilol in forum _0806 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar