Hej på er vänner :-)
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Hej på er vänner :-)

    Hoppas ni alla mår bra!
    Här rullar allt på efter 7 veckors sommarledigt.
    Jobbigt för lilleman att börja förskolan igen.
    -Vi hemma leka istället mamma!
    -Inte jobba kanske gå parken?
    Sådant har jag fått höra nästan varje morgon inge vidare kul faktiskt.
    Han vill verkligen vara hemma med sin mamma och pappa vilket jag absolut skulle vilja om ekonomin tillät men de gör den ej.
    Vet att han har lite kul iallafall.
    Och jag jobbbar 75% så lite kortare dagar blir de.
    De är en bra förskola med duktiga pedagoger men han vill helt enkelt bara vara hemma.
    Nog om oss hur mår ni vad gör ni syskon på G?
    Jag e toksugen på bebbe men väntar nog till midsommar ungefär och baka en :-)
    Kram på er och trevlig helg!
  2. 1
    Hej på er vänner :-) Hoppas ni alla mår bra!
    Här rullar allt på efter 7 veckors sommarledigt.
    Jobbigt för lilleman att börja förskolan igen.
    -Vi hemma leka istället mamma!
    -Inte jobba kanske gå parken?
    Sådant har jag fått höra nästan varje morgon inge vidare kul faktiskt.
    Han vill verkligen vara hemma med sin mamma och pappa vilket jag absolut skulle vilja om ekonomin tillät men de gör den ej.
    Vet att han har lite kul iallafall.
    Och jag jobbbar 75% så lite kortare dagar blir de.
    De är en bra förskola med duktiga pedagoger men han vill helt enkelt bara vara hemma.
    Nog om oss hur mår ni vad gör ni syskon på G?
    Jag e toksugen på bebbe men väntar nog till midsommar ungefär och baka en :-)
    Kram på er och trevlig helg!
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    tänkte också försöka få gubben att vilja "baka bebis" nästa sommar saknar de där lilla, men är så nöjd med Wilja och oftast, ca 6½ dag i veckan nöjer jag mig med ett barn här är det fint. dagis o jobb är igång. hösten är här och jag njuter på bra.

    Ps. Vet du hur man kommer med i Facebook gruppen som dem startat? jag hittar den ej.
  4. 2
    tänkte också försöka få gubben att vilja "baka bebis" nästa sommar saknar de där lilla, men är så nöjd med Wilja och oftast, ca 6½ dag i veckan nöjer jag mig med ett barn här är det fint. dagis o jobb är igång. hösten är här och jag njuter på bra.

    Ps. Vet du hur man kommer med i Facebook gruppen som dem startat? jag hittar den ej.
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Nä jag e ju inte med på Facebook, kanske den ända i världensom inte är det hahaha :-)
  6. 3
    Nä jag e ju inte med på Facebook, kanske den ända i världensom inte är det hahaha :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Grannen har 5 barn och jag fattar inte hur dom hinner med!
    Frågade 1 gång och till svar fick jag att de är inte värre än att ha 2 vad vet jag?
    De kanske ska få låna min prins så kanske de tycker annat ;-)
  8. 4
    Grannen har 5 barn och jag fattar inte hur dom hinner med!
    Frågade 1 gång och till svar fick jag att de är inte värre än att ha 2 vad vet jag?
    De kanske ska få låna min prins så kanske de tycker annat ;-)
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Nej då, här har du en till
  10. 5
    Nej då, här har du en till
  11. Medlem sedan
    Jun 2008
    #6
    Första tiden på dagis efter "sommarlovet" tyckte L inte heller att det var så roligt alla gånger och det var väldigt viktigt att det var just "hennes" pedagoger som tog emot, satt med vid matbordet osv. Men nu fungerar det mycket bättre, så hoppas att det vänder för er också snart!
  12. 6
    Första tiden på dagis efter "sommarlovet" tyckte L inte heller att det var så roligt alla gånger och det var väldigt viktigt att det var just "hennes" pedagoger som tog emot, satt med vid matbordet osv. Men nu fungerar det mycket bättre, så hoppas att det vänder för er också snart!
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Här är det bra, även dagis.
    Första dagen var det storgråt vid lämning, men sen har det gått kanon. Leo är inte längre minsta killen :-)
    Jag hämtar normalt vid 16 men ibland tidigare för att jag vill mysa, men då blir han skitsur över att inte få vara kvar :-)
  14. 7
    Här är det bra, även dagis.
    Första dagen var det storgråt vid lämning, men sen har det gått kanon. Leo är inte längre minsta killen :-)
    Jag hämtar normalt vid 16 men ibland tidigare för att jag vill mysa, men då blir han skitsur över att inte få vara kvar :-)
  15. Medlem sedan
    Jan 2008
    #8
    ang FB linda; gruppen heter "Bästa gruppen"
    Om du och jag blir vänner så kan jag bjuda in dig dit.
    du kan söka på [email protected]
    Eller om du är vän med någon annan från aff-redan så finns den troligen med där.
    Dock är det väl inte så väldans aktivt i gruppen
  16. 8
    ang FB linda; gruppen heter "Bästa gruppen"
    Om du och jag blir vänner så kan jag bjuda in dig dit.
    du kan söka på [email protected]
    Eller om du är vän med någon annan från aff-redan så finns den troligen med där.
    Dock är det väl inte så väldans aktivt i gruppen

Liknande trådar

  1. vänners vänner som vill bli vänner
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 18:03
  2. Vänner och vänners vänner på facebook
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 11:01
  3. Ok, vänner....
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-27, 14:40
  4. Vänner...
    By maMaria in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 21:15
  5. vänner
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 17:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar