Blöder
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Blöder

    Är helt tom.

    /A
  2. 1
    Blöder Är helt tom.

    /A
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Fruktansvärt fruktansvärt tråkigt att höra! Att det skall vara så svårt att få det och funka.....
    Hur tänker du nu, ni hade väl beslutat om att det här var sista försöket?
    Bryt ihop och kom igen, du kanske ändrar dig i frågan om några dagar när det värsta lagt sig.
    Stor styrkekram från mig till ER!!
  4. 2
    Fruktansvärt fruktansvärt tråkigt att höra! Att det skall vara så svårt att få det och funka.....
    Hur tänker du nu, ni hade väl beslutat om att det här var sista försöket?
    Bryt ihop och kom igen, du kanske ändrar dig i frågan om några dagar när det värsta lagt sig.
    Stor styrkekram från mig till ER!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Har ett frysförsök kvar

    Det kör vi nästa cykel. Sedan får det nog vara över för vår del.....

    TACK för din kram / A
  6. 3
    Har ett frysförsök kvar Det kör vi nästa cykel. Sedan får det nog vara över för vår del.....

    TACK för din kram / A
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    NEJ!!!
    Stor kram till dig!
  8. 4
    NEJ!!!
    Stor kram till dig!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5

    Tack!

    Det värmer! Ju fler misslyckanden, desta snabbare reser man sig. Har nät-tröstshoppat lite, det hjälper för stunden.

    Kram A
  10. 5
    Tack! Det värmer! Ju fler misslyckanden, desta snabbare reser man sig. Har nät-tröstshoppat lite, det hjälper för stunden.

    Kram A
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Jo det är väl så.
    Jag väntar på omslag på älstickorna. Inget än, är på dag 15 idag. Testat sen dag 12 och börjar nästan ge upp, det vore väl bra typiskt att jag inte får nån äl när vi väl ska försöka i naturlig cykel... tappar liksom hoppet för varje test som inte visar glad gubbe
    Pratade med min läkare på kliniken och han sa att om det inte gett omslag före tisdag så får vi nog ge upp denna månad och se hur vi går till väga nästa månad. 3 test kvar i förpackningen... får väl se vad som händer..

    Sitter av nån anledning på tradera och nät-tröstshoppar jag med.. håller med dig att det hjälper för stunden.

    Jag hoppas verkligen av HELA MITT HJÄRTA att ni lyckas vid nästa försök!!

    Kram
  12. 6
    Jo det är väl så.
    Jag väntar på omslag på älstickorna. Inget än, är på dag 15 idag. Testat sen dag 12 och börjar nästan ge upp, det vore väl bra typiskt att jag inte får nån äl när vi väl ska försöka i naturlig cykel... tappar liksom hoppet för varje test som inte visar glad gubbe
    Pratade med min läkare på kliniken och han sa att om det inte gett omslag före tisdag så får vi nog ge upp denna månad och se hur vi går till väga nästa månad. 3 test kvar i förpackningen... får väl se vad som händer..

    Sitter av nån anledning på tradera och nät-tröstshoppar jag med.. håller med dig att det hjälper för stunden.

    Jag hoppas verkligen av HELA MITT HJÄRTA att ni lyckas vid nästa försök!!

    Kram
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    Va tråkigt, det verkade så lovande.... Stor kram från mig också!!
  14. 7
    Va tråkigt, det verkade så lovande.... Stor kram från mig också!!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Det är inte sant! Jag blir så ledsen, vad fasen! Kramar om dig hårt, hoppas du känner det!

    KRAAAM
  16. 8
    Det är inte sant! Jag blir så ledsen, vad fasen! Kramar om dig hårt, hoppas du känner det!

    KRAAAM
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Fasen vad tråkigt! Jag hoppades så för er skull!!!
    Vad säger kliniken om era chanser? För om embryon mm ser bra ut så lyckas man ju i regel förr eller senare, om man bara orkar hålla på....
    Ja fy, det är ett helvete när det inte lyckas, massor av kramar till dig!
  18. 9
    Fasen vad tråkigt! Jag hoppades så för er skull!!!
    Vad säger kliniken om era chanser? För om embryon mm ser bra ut så lyckas man ju i regel förr eller senare, om man bara orkar hålla på....
    Ja fy, det är ett helvete när det inte lyckas, massor av kramar till dig!
  19. Medlem sedan
    Jun 2010
    #10

    NEJ!!!

    Är helt tom.
    /A
    Men NEEEEJ!!!!!!! VA FAN!!
    Jag som har tänkt på dig varje dag och verkligen trott att det skulle gå jättebra!! Gud va tungt!
    Verkligen jättejobbigt men vad ska man göra. Försöka ta sig igenom det och hoppas att det funkar nästa gång.
    Jag ska testa i morgon och då är det dag 12 men jag tror inte för en sekund att det har lyckats... det blir garanterat att göra det igen och igen...
    Man ska ju inte vara negativ men det är ju lätt att vara det.
    Förra gången kom mitt ut på dag 13.... jag hann inte ens testa..

    Hoppas du mår bättre snart.
    Stor kram!
  20. 10
    NEJ!!!
    Är helt tom.
    /A
    Men NEEEEJ!!!!!!! VA FAN!!
    Jag som har tänkt på dig varje dag och verkligen trott att det skulle gå jättebra!! Gud va tungt!
    Verkligen jättejobbigt men vad ska man göra. Försöka ta sig igenom det och hoppas att det funkar nästa gång.
    Jag ska testa i morgon och då är det dag 12 men jag tror inte för en sekund att det har lyckats... det blir garanterat att göra det igen och igen...
    Man ska ju inte vara negativ men det är ju lätt att vara det.
    Förra gången kom mitt ut på dag 13.... jag hann inte ens testa..

    Hoppas du mår bättre snart.
    Stor kram!
  21. Medlem sedan
    Apr 2009
    #11
    Massa tankar och styrkekramar till er!
    Det är uppenbart att detta är otroligt smärtsamt. Har bara varit med ett tag här så jag vet att ni gjort några försök.

    Ta hand om dig nu och gör bara saker som du mår bra av.

    Stor kram!
  22. 11
    Massa tankar och styrkekramar till er!
    Det är uppenbart att detta är otroligt smärtsamt. Har bara varit med ett tag här så jag vet att ni gjort några försök.

    Ta hand om dig nu och gör bara saker som du mår bra av.

    Stor kram!
  23. Medlem sedan
    Aug 2008
    #12
    uch nej!!! det finns inget att säga. Mer än att det ju är som du skrev. Du kommer igen, blir stark och livslusten kommer tillbaka. Men nu får du ta dig tid till att bryta ihop lite o lätta lite vardagskrav!
    jag kan inte låta bli att redan tro på er lilla eskimå!!
    massa lyckosparkar och tröstkramar till dig!!!
    får ont i hjärtat när jag tänker på hur du måste känna dig nu!
  24. 12
    uch nej!!! det finns inget att säga. Mer än att det ju är som du skrev. Du kommer igen, blir stark och livslusten kommer tillbaka. Men nu får du ta dig tid till att bryta ihop lite o lätta lite vardagskrav!
    jag kan inte låta bli att redan tro på er lilla eskimå!!
    massa lyckosparkar och tröstkramar till dig!!!
    får ont i hjärtat när jag tänker på hur du måste känna dig nu!
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    Största kramen..

    ...till dig! Förstår dig allt för väl...tyvärr!! Hoppas du kan komma igen och se fram emot nya tag! Kram
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  26. 13
    Största kramen.. ...till dig! Förstår dig allt för väl...tyvärr!! Hoppas du kan komma igen och se fram emot nya tag! Kram

Liknande trådar

  1. Bara blöder och blöder :(
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 14:07
  2. Blöder...
    By Tvåan i maj in forum _0905 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 08:04
  3. Det bara blöder och blöder??
    By Brottarbärta in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 16:14
  4. NEJ jag blöder :(
    By skorpan in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:53
  5. bara blöder o blöder...
    By Miot in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar