YES!!!!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    YES!!!!

    Fick omslag på äl stickorna i morse!!
    Hade nästan gett upp hoppet på att få äl.
    Nu är det bara att hålla tummarna på att de små eskimåerna klarar sig och vill stanna kvar i min mage.
    En milstolpe avklarad iallafall på denna resa.. Känner mig jätte glad!

    Kram
  2. 1
    YES!!!! Fick omslag på äl stickorna i morse!!
    Hade nästan gett upp hoppet på att få äl.
    Nu är det bara att hålla tummarna på att de små eskimåerna klarar sig och vill stanna kvar i min mage.
    En milstolpe avklarad iallafall på denna resa.. Känner mig jätte glad!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Va roligt Äntligen....
    Såg inte ditt nya inlägg förrän jag skrivit klart de förra. Man e väl lite snurrig så här en söndag morgon
    NU håller vi tummarna ännu hårdare på att allt går som de ska o våra eskimåer klarar sej.
    Kram
  4. 2
    Va roligt Äntligen....
    Såg inte ditt nya inlägg förrän jag skrivit klart de förra. Man e väl lite snurrig så här en söndag morgon
    NU håller vi tummarna ännu hårdare på att allt går som de ska o våra eskimåer klarar sej.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Ja verkligen!
    Vilken dag var det du skulle göra FET?
    Jag tror det blir på Torsdag den 9/9 som jag ska göra, om jag räknat rätt på dagar

    Håller tummarna för oss båda, sten hårt!!
  6. 3
    Ja verkligen!
    Vilken dag var det du skulle göra FET?
    Jag tror det blir på Torsdag den 9/9 som jag ska göra, om jag räknat rätt på dagar

    Håller tummarna för oss båda, sten hårt!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Samma här....på torsdag den 9/9.
    Nu gäller de snart. Eskimåer gör er redo
  8. 4
    Samma här....på torsdag den 9/9.
    Nu gäller de snart. Eskimåer gör er redo
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Va roligt med en riktig synkis!
    Vi har en ganska liknande historia va?
    Första försöket blev mf och sen nu andra försöket blir FET.
    Båda har barn sedan tidigare?

    Nu rackarns eskimåer! Nu ska vi lyckas båda två!
  10. 5
    Va roligt med en riktig synkis!
    Vi har en ganska liknande historia va?
    Första försöket blev mf och sen nu andra försöket blir FET.
    Båda har barn sedan tidigare?

    Nu rackarns eskimåer! Nu ska vi lyckas båda två!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Ja vi e riktiga synkisar vi
    Jo de stämmer. Jag har 2 barn sedan tidigare o nu försöker jag o min man att få ett kärleksbarn ihop. Han har inga.
    Just nu har jag åkt på världens förkylning, hoppas att det inte minskar chanserna. Mår riktigt dåligt typiskt på min mans födelsedag oxå. Jag som skulle överraska honom med middag ute. Men man får hoppas att de går snabbt över.
  12. 6
    Ja vi e riktiga synkisar vi
    Jo de stämmer. Jag har 2 barn sedan tidigare o nu försöker jag o min man att få ett kärleksbarn ihop. Han har inga.
    Just nu har jag åkt på världens förkylning, hoppas att det inte minskar chanserna. Mår riktigt dåligt typiskt på min mans födelsedag oxå. Jag som skulle överraska honom med middag ute. Men man får hoppas att de går snabbt över.
  13. Medlem sedan
    Apr 2009
    #7
    Lycka till tjejen!
    Håller alla tummar och tår!

    Nu är det er tur!
    Kram
  14. 7
    Lycka till tjejen!
    Håller alla tummar och tår!

    Nu är det er tur!
    Kram
  15. Medlem sedan
    Jun 2009
    #8
    Usch!
    Ja det är riktiga förkylningstider nu, min son har varit förkyld nu senaste dagarna. Han har åkt till sin pappa nu så jag får se om jag klarar mig eller om jag också åker dit på en förkylning lagom till Tordag

    Min man har heller inga barn sen förut och jag har en son på 8. Hoppas så på ett litet gemensamt detta försök!

    Krya på dig nu!!
    Kram
  16. 8
    Usch!
    Ja det är riktiga förkylningstider nu, min son har varit förkyld nu senaste dagarna. Han har åkt till sin pappa nu så jag får se om jag klarar mig eller om jag också åker dit på en förkylning lagom till Tordag

    Min man har heller inga barn sen förut och jag har en son på 8. Hoppas så på ett litet gemensamt detta försök!

    Krya på dig nu!!
    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar