toppenuppfinning
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    toppenuppfinning

    Helgen har varit kanon, Herman har nog inte varit såhär nöjd på länge, bidragande orsak kan vara att pappa är hemma och kan bära han mellan amningarna så magen får vila, jag har ju annars fått amma han väldigt ofta då han ej är så förtjust i napp men den största orsak till hans nöjdhet tror jag är min nya uppfinning, fick en hoppgunga till han av en granne, då när jag fick den tänkte jag den där kommer jag nog aldrig behöva men så till helgen plockade jag fram den för att justera den lite, tog bort fästet som man ska hänga över dörrkarmen, hängde hoppgungan istället i en krok i taket en sån där man kan köpa på ikea för deras gungor så att anordningen skulle bli säker. satte Herman i gungan, armarna under hakan för att stödja huvet, benen genom hålen och så lite fart så den gungade lite lätt och han blev så nöjd, jollrar, ler och sover. Har inte använt den några längre stunder än är rädd att jag förstör hans rygg eller något annat men egentligen sitter han likadant som i babybjörns bärsele som jag använder mycket. Men helgen har varit toppen, tack vare gungan har jag kunnat storstäda huset och sytt nya gardiner till sovrum, kök och vardagsrum.
  2. 1
    toppenuppfinning Helgen har varit kanon, Herman har nog inte varit såhär nöjd på länge, bidragande orsak kan vara att pappa är hemma och kan bära han mellan amningarna så magen får vila, jag har ju annars fått amma han väldigt ofta då han ej är så förtjust i napp men den största orsak till hans nöjdhet tror jag är min nya uppfinning, fick en hoppgunga till han av en granne, då när jag fick den tänkte jag den där kommer jag nog aldrig behöva men så till helgen plockade jag fram den för att justera den lite, tog bort fästet som man ska hänga över dörrkarmen, hängde hoppgungan istället i en krok i taket en sån där man kan köpa på ikea för deras gungor så att anordningen skulle bli säker. satte Herman i gungan, armarna under hakan för att stödja huvet, benen genom hålen och så lite fart så den gungade lite lätt och han blev så nöjd, jollrar, ler och sover. Har inte använt den några längre stunder än är rädd att jag förstör hans rygg eller något annat men egentligen sitter han likadant som i babybjörns bärsele som jag använder mycket. Men helgen har varit toppen, tack vare gungan har jag kunnat storstäda huset och sytt nya gardiner till sovrum, kök och vardagsrum.
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Jaha, hur gammal är Herman?
    Min dotter är 2 månader och älskar att stå upp och hoppa, vill ha henne i en hoppgunga men trodde hon var för liten?
  4. 2
    Jaha, hur gammal är Herman?
    Min dotter är 2 månader och älskar att stå upp och hoppa, vill ha henne i en hoppgunga men trodde hon var för liten?
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Jaha, hur gammal är Herman?
    Min dotter är 2 månader och älskar att stå upp och hoppa, vill ha henne i en hoppgunga men trodde hon var för liten?
    Herman är 5 veckor, ja dem är väl egentligen för små men man behöver ju inte ha dem allt för länge i gungan, små korta stunder
  6. 3
    Jaha, hur gammal är Herman?
    Min dotter är 2 månader och älskar att stå upp och hoppa, vill ha henne i en hoppgunga men trodde hon var för liten?
    Herman är 5 veckor, ja dem är väl egentligen för små men man behöver ju inte ha dem allt för länge i gungan, små korta stunder
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar