Bubblar!!!
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Bubblar!!!

    Hej har något varit med om att den längst ner i magen bubblar??
    Det började för någon dag sedan och det bubblar ordentlig fast bara längst ner, har hänt ca 4 gånger under dessa dagarna...skum känsla..
    kram på er denna söndags kväll....
  2. 1
    Bubblar!!! Hej har något varit med om att den längst ner i magen bubblar??
    Det började för någon dag sedan och det bubblar ordentlig fast bara längst ner, har hänt ca 4 gånger under dessa dagarna...skum känsla..
    kram på er denna söndags kväll....
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    När vi satt i soffan igår kväll så började det bubbla i min bebismage också. Sa till maken att det kändes som om bebis låg och blåste bubblor.
  4. 2
    När vi satt i soffan igår kväll så började det bubbla i min bebismage också. Sa till maken att det kändes som om bebis låg och blåste bubblor.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    jooo nånting sånt, fast det är så himla svårt att beskriva. Det är långt ner i magen och känns som små små duttar i snabbtakt, nu när du skrev bubbligt kan jag nog hålla med om att det nog är lite så det känns. Jag trodde först att det var en av bebisarna som rös eller skakade på sig
  6. 3
    jooo nånting sånt, fast det är så himla svårt att beskriva. Det är långt ner i magen och känns som små små duttar i snabbtakt, nu när du skrev bubbligt kan jag nog hålla med om att det nog är lite så det känns. Jag trodde först att det var en av bebisarna som rös eller skakade på sig
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Ja precis ovanför blygdbenet? Där bubblar det här ibland. Precis nu faktiskt. Men min lille klutt sparkar inte så mycket annars tyvärr så jag riktigt njuter av alla de få rörelser jag känner... =) Men det är en liten skum känsla jag håller med.
  8. 4
    Ja precis ovanför blygdbenet? Där bubblar det här ibland. Precis nu faktiskt. Men min lille klutt sparkar inte så mycket annars tyvärr så jag riktigt njuter av alla de få rörelser jag känner... =) Men det är en liten skum känsla jag håller med.
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Ja att det bubblar passar som en bra beskrivning Det sker i min mage ibland oxå!!
  10. 5
    Ja att det bubblar passar som en bra beskrivning Det sker i min mage ibland oxå!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    Skönt att det inte bara va jag som känd så.... man blir lite nojjig fast det är mitt fjärde =)
  12. 6
    Skönt att det inte bara va jag som känd så.... man blir lite nojjig fast det är mitt fjärde =)

Liknande trådar

  1. Är så arg att det bubblar...
    By kryttet in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 14:45
  2. Vad ni bubblar!
    By illan in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 21:23
  3. Är ny här, men bubblar...
    By jonzon in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 22:34
  4. bubblar..??
    By envy in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-15, 15:28
  5. bubblar
    By inger73 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar