Vad ska jag tro?
_0807 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Vad ska jag tro?

    Oj oj. Min mens har varit skitoregelbunden sista året sen jag tog ut hormonspiralen. Mellan sista dagen och första dagen i nästa har det varierat mellan 12 och 25 dagar. Dvs en cykel på 17-30 dgr. Inte lätt att hålla reda på någon ägglossning då!

    Vid mens de två senaste gångerna har den bara pågått i 2-3 dagar och varit väldigt väldigt liten. Nu är det 29 dagar sedan jag hade mens senast. Har dock haft mensvärk i över en vecka fast det upphörde för 3 dagar sen.

    Har förstått att man kan ha mens fast man är gravid.
    Tror jag måste köpa ett test idag.
    Fast jag kan inte tro att jag är gravid. Vi har inte "fått till det" så jättemånga ggr i sommar / jag är inte purung / just ingen koll på ägglossning.

    Lite nervös och orolig
  2. 1
    Vad ska jag tro? Oj oj. Min mens har varit skitoregelbunden sista året sen jag tog ut hormonspiralen. Mellan sista dagen och första dagen i nästa har det varierat mellan 12 och 25 dagar. Dvs en cykel på 17-30 dgr. Inte lätt att hålla reda på någon ägglossning då!

    Vid mens de två senaste gångerna har den bara pågått i 2-3 dagar och varit väldigt väldigt liten. Nu är det 29 dagar sedan jag hade mens senast. Har dock haft mensvärk i över en vecka fast det upphörde för 3 dagar sen.

    Har förstått att man kan ha mens fast man är gravid.
    Tror jag måste köpa ett test idag.
    Fast jag kan inte tro att jag är gravid. Vi har inte "fått till det" så jättemånga ggr i sommar / jag är inte purung / just ingen koll på ägglossning.

    Lite nervös och orolig
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Ja, det är omöjligt att veta vad man ska tro... Köp ett test så vet du! Hoppas du får det resultat du önskar
  4. 2
    Ja, det är omöjligt att veta vad man ska tro... Köp ett test så vet du! Hoppas du får det resultat du önskar
  5. Anonym
    #3
    Nä, ingen bäbis. Testade negativt.
    Bara en mycket oregelbunden mens då
  6. 3
    Nä, ingen bäbis. Testade negativt.
    Bara en mycket oregelbunden mens då
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar