okej jag komer ut nu:)
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    okej jag komer ut nu:)

    det är jag som har en liten bebis i magen har varit på UL idag, och allt ser bra ut. det har varit en hel del komplikationer pga blödningar och min diabetstes osv. men tack å lov verkar det vara en rikitg kämpe därinne. vecka 19 nu.
    precis som sist så är detta ett ivf-barn. det tog ju ett tag för oss sist så att det skulle lyckas (så här långt då) på första försöket- det fanns ju inte ens!

    Inga andra som är lite sugna?

    cludden, när har du BF? Mår du bra?
    Hoppas att jag har stillat er nyfikenhet lite iaf
    kramar
    jag är inte som du vill ha mig, jag vet det
    men om du någon gång sa att jag var det så kanske jag blev det...
  2. 1
    okej jag komer ut nu:) det är jag som har en liten bebis i magen har varit på UL idag, och allt ser bra ut. det har varit en hel del komplikationer pga blödningar och min diabetstes osv. men tack å lov verkar det vara en rikitg kämpe därinne. vecka 19 nu.
    precis som sist så är detta ett ivf-barn. det tog ju ett tag för oss sist så att det skulle lyckas (så här långt då) på första försöket- det fanns ju inte ens!

    Inga andra som är lite sugna?

    cludden, när har du BF? Mår du bra?
    Hoppas att jag har stillat er nyfikenhet lite iaf
    kramar
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    GRATTIS!! Vad roligt att det gick så bra på första försöket! Ivf:are är små kämpar. Har ett praktexemplar här hemma.
    När har du BF då? Det är ju så komplicerat att räkna
  4. 2
    GRATTIS!! Vad roligt att det gick så bra på första försöket! Ivf:are är små kämpar. Har ett praktexemplar här hemma.
    När har du BF då? Det är ju så komplicerat att räkna
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Stort Grattis till dig! Vad härligt att det gick så snabbt den här gången då! Hoppas att du ska få må bra nu resten av graviditeten.
  6. 3
    Stort Grattis till dig! Vad härligt att det gick så snabbt den här gången då! Hoppas att du ska få må bra nu resten av graviditeten.
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Stort grattis!!!
  8. 4
    Stort grattis!!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Grattis! Vad KUL att det gick på en gång sas för er.
    Jag har bf betydligt senare än du och just nu riktar jag in mig på att vara en tjockis hela långa vintern och nästan in på vårkanten med en bebis i början på mars (om allt vill sig väl?). Jag mår som jag förtjänar, mao illa som fan hela tiden. Dock med en skillnad från när jag väntade Ossemannen och det är att jag iaf inte tokspyr hela tiden (utan bara ibland). *alltid en vinst*

    Hoppas att du får må kanon under graviditeten och att allt går bara sådär läskigt smidigt som man bara läser om i rosa fluffiga böcker.
  10. 5
    Grattis! Vad KUL att det gick på en gång sas för er.
    Jag har bf betydligt senare än du och just nu riktar jag in mig på att vara en tjockis hela långa vintern och nästan in på vårkanten med en bebis i början på mars (om allt vill sig väl?). Jag mår som jag förtjänar, mao illa som fan hela tiden. Dock med en skillnad från när jag väntade Ossemannen och det är att jag iaf inte tokspyr hela tiden (utan bara ibland). *alltid en vinst*

    Hoppas att du får må kanon under graviditeten och att allt går bara sådär läskigt smidigt som man bara läser om i rosa fluffiga böcker.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Grattis till bebben i magen! Vad roligt
  12. 6
    Grattis till bebben i magen! Vad roligt
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7
    Men åh så kul! Grattis!!
    Då har du BF i slutet på januari typ?

    Själv är jag så nöjd med mina tre små troll. Är inte sugen det minsta .
  14. 7
    Men åh så kul! Grattis!!
    Då har du BF i slutet på januari typ?

    Själv är jag så nöjd med mina tre små troll. Är inte sugen det minsta .
  15. Medlem sedan
    Nov 2005
    #8
    Grattis Spännande!
  16. 8
    Grattis Spännande!
  17. Medlem sedan
    Apr 2009
    #9
    Grattis
    Va kul!
  18. 9
    Grattis
    Va kul!
  19. Medlem sedan
    Apr 2009
    #10
    Grattis! Vad roligt! Lycka till!
  20. 10
    Grattis! Vad roligt! Lycka till!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11
    Ååååh, GRATTIS! Vad häftigt! Verkligen coolt att det gick så snabbt!! Jobbigt med blödningar osv men skönt att allt ser bra ut

    Du skrev inte hur du mår? Förstår att det måste ha varit en hel del oro då, pga blödningarna och din diabetes...

    Hur gammal är din äldsta?

    Ska bli jättekul att få följa dig Jag hade GÄRNA blivit gravid men J är nöjd som det är och visst, jag ska inte klaga - jag har 3 friska barn och vi har 6 tillsammans - sååå
  22. 11
    Ååååh, GRATTIS! Vad häftigt! Verkligen coolt att det gick så snabbt!! Jobbigt med blödningar osv men skönt att allt ser bra ut

    Du skrev inte hur du mår? Förstår att det måste ha varit en hel del oro då, pga blödningarna och din diabetes...

    Hur gammal är din äldsta?

    Ska bli jättekul att få följa dig Jag hade GÄRNA blivit gravid men J är nöjd som det är och visst, jag ska inte klaga - jag har 3 friska barn och vi har 6 tillsammans - sååå
  23. Medlem sedan
    Oct 2001
    #12
    Stort grattis!!!
  24. 12
    Stort grattis!!!
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13
    Grattis va skoj

    Hoppas att allt går bra håller både tummar och tår!!! Jätteroligt
  26. 13
    Grattis va skoj

    Hoppas att allt går bra håller både tummar och tår!!! Jätteroligt

Liknande trådar

  1. Komer se ut som en makaron!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 16:33
  2. När komer man ur dimman?
    By Solile in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 23:46
  3. föressten när komer
    By shoppingsugen in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 14:55
  4. Här komer lite smitta!
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 07:34
  5. Någon fler som inte komer in på
    By plugga nästa år? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar