Stort lycka till alla NI!!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Stort lycka till alla NI!!

    Läser alla trådar och ser att nu händer det mycket här inne. Jag vill bara säga att jag tänker på er och hoppas hoppas att det skall gå bra för alla, förr eller senare...

    Snart är det två eller tre till som ruvar och kom ihåg att vi fortfarande ligger på plus gällande höstens statistik (Salvia och jag) så visst faan finns det massa hopp OM LIVET!!!

    Stå på er tjejer, stor kram Cortexia.
  2. 1
    Stort lycka till alla NI!! Läser alla trådar och ser att nu händer det mycket här inne. Jag vill bara säga att jag tänker på er och hoppas hoppas att det skall gå bra för alla, förr eller senare...

    Snart är det två eller tre till som ruvar och kom ihåg att vi fortfarande ligger på plus gällande höstens statistik (Salvia och jag) så visst faan finns det massa hopp OM LIVET!!!

    Stå på er tjejer, stor kram Cortexia.
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Tack Cortexia!
    Jag hoppas hoppas hoppas att vi är många som får följa efter dig och salvia nu i höst!

    Hur går det för dig?
    Kram!
  4. 2
    Tack Cortexia!
    Jag hoppas hoppas hoppas att vi är många som får följa efter dig och salvia nu i höst!

    Hur går det för dig?
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Tack Alla tummar behövs.
    kram
  6. 3
    Tack Alla tummar behövs.
    kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Tack Cortexia!
    Jag hoppas hoppas hoppas att vi är många som får följa efter dig och salvia nu i höst!

    Hur går det för dig?
    Kram!
    Det vet jag inte förrän på torsdag Jo då det känns bra men det gjorde det förra gången också...Är i vecka 7+2 idag och VUL på torsdag, om jag får se ett pickande hjärta då kan jag nog börja glädjas lite men vi får se, jag tar inte ut något just nu!
  8. 4
    Tack Cortexia!
    Jag hoppas hoppas hoppas att vi är många som får följa efter dig och salvia nu i höst!

    Hur går det för dig?
    Kram!
    Det vet jag inte förrän på torsdag Jo då det känns bra men det gjorde det förra gången också...Är i vecka 7+2 idag och VUL på torsdag, om jag får se ett pickande hjärta då kan jag nog börja glädjas lite men vi får se, jag tar inte ut något just nu!

Liknande trådar

  1. Önskar er stort lycka till!
    By Lite hemlig in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 00:37
  2. Stort lycka till!
    By Skilla_J in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 19:22
  3. Stort lycka till !!!!
    By Prinsessmamman in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 08:56
  4. Sprengja Stort lycka till idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 08:47
  5. bridz!stort lycka till imo!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 20:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar