Det gick åt helvete!!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Det gick åt helvete!!

    Testade idag på dag 12 och det var så klart INGET! Har inte fått ont i magen än men det är väl bara en tidsfråga innan det malandet drar igång. SUCK!

    Jävla skit! Men jag får tänka att jag har 5 till i frysen så det kunde varit värre. Det har varit så jäkla krångligt att få dit äggen så jag ser inte fram emot nästa gång samtidigt som jag bara vill få in ett nytt NU!!!!

  2. 1
    Det gick åt helvete!! Testade idag på dag 12 och det var så klart INGET! Har inte fått ont i magen än men det är väl bara en tidsfråga innan det malandet drar igång. SUCK!

    Jävla skit! Men jag får tänka att jag har 5 till i frysen så det kunde varit värre. Det har varit så jäkla krångligt att få dit äggen så jag ser inte fram emot nästa gång samtidigt som jag bara vill få in ett nytt NU!!!!

  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Tråkigt!
    Förstår att du vill få in ett nytt nu på engång. Som tur är så behöver du väl kanske inte vänta flera månader utan kan köra på i nästa cykel? Håller tummarna för nästa försök.
    5 i frysen, vilken skatt!
  4. 2
    Tråkigt!
    Förstår att du vill få in ett nytt nu på engång. Som tur är så behöver du väl kanske inte vänta flera månader utan kan köra på i nästa cykel? Håller tummarna för nästa försök.
    5 i frysen, vilken skatt!
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Usch vad tråkigt. Förstår att hoppet redan har lämnat kanske men innan det kommer blod finns det ju hopp iaf!
    Så svårt att kastar mellan hopp och förtvivlan.

    5 till i frysen låter jättebra, jag håller tummarna för att det ska vara er tur nästa gång!
    Är detta ert första eller andra försök?
  6. 3
    Usch vad tråkigt. Förstår att hoppet redan har lämnat kanske men innan det kommer blod finns det ju hopp iaf!
    Så svårt att kastar mellan hopp och förtvivlan.

    5 till i frysen låter jättebra, jag håller tummarna för att det ska vara er tur nästa gång!
    Är detta ert första eller andra försök?
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Och DÄR kom blodet......
    Jaja.... då kan jag redan fundera på när nästa ska in... det är ju inte så länge till då...
    Detta är bara andra gången vi satte in så jag ska ju inte klaga så mycket. Kanske man skulle sätta in 2 iallafall. Splittrad där....
  8. 4
    Och DÄR kom blodet......
    Jaja.... då kan jag redan fundera på när nästa ska in... det är ju inte så länge till då...
    Detta är bara andra gången vi satte in så jag ska ju inte klaga så mycket. Kanske man skulle sätta in 2 iallafall. Splittrad där....
  9. Medlem sedan
    Jun 2010
    #5
    Ja det blir att köra igen om några veckor. Bara det inte ska in på helgen så man får hoppa över för det skulle va skitjobbigt!!!
    Läkarna var ju SÅÅ positiva och sa t.om att det här kommer att lyckas men sen är det ju inte lätt att säga NÄR. Hoppas de menade 3:e gången gillt....
  10. 5
    Ja det blir att köra igen om några veckor. Bara det inte ska in på helgen så man får hoppa över för det skulle va skitjobbigt!!!
    Läkarna var ju SÅÅ positiva och sa t.om att det här kommer att lyckas men sen är det ju inte lätt att säga NÄR. Hoppas de menade 3:e gången gillt....
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Fy vad tråkigt! Man mår lika pestigt varje gång, men sen vänder det ju konstigt nog. Och fem embryon i frysen är ju kanon! Ett av dem är säkert er framtida barn, svimlande tanke! Hoppas du kan göra FET igen så fort det bara går!
  12. 6
    Fy vad tråkigt! Man mår lika pestigt varje gång, men sen vänder det ju konstigt nog. Och fem embryon i frysen är ju kanon! Ett av dem är säkert er framtida barn, svimlande tanke! Hoppas du kan göra FET igen så fort det bara går!
  13. Medlem sedan
    Jun 2009
    #7
    Mycket tråkigt att höra, bättre lycka nästa gång!
  14. 7
    Mycket tråkigt att höra, bättre lycka nästa gång!
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8

    Men f-n då!!

    Skit också....Men nästa gång, då jäklar ska det bli +!! Topenbra att du har 5 i frysen. Jag har 'bara' 2, men hopaps det räcker.

    KRAM och ta hand om dig / A
  16. 8
    Men f-n då!! Skit också....Men nästa gång, då jäklar ska det bli +!! Topenbra att du har 5 i frysen. Jag har 'bara' 2, men hopaps det räcker.

    KRAM och ta hand om dig / A
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9

    Näää!

    Varför kan det inte bara få lyckas för?? Jag vet hur det känns, håller tummarna för att någon av de 5 andra vill stanna!! Kram
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  18. 9
    Näää! Varför kan det inte bara få lyckas för?? Jag vet hur det känns, håller tummarna för att någon av de 5 andra vill stanna!! Kram
  19. Medlem sedan
    Jun 2009
    #10
    Jag är så glad över att min klinik håller öppet för de som "krockar" med helgen. Jag ska göra FET nu på Lördag.. hade verkligen tyckt att det varit jätte jobbigt att måsta stå över bara för att de inte skulle ha öppet.
    Tror absolut på att nästa gång är det din tur att lyckas!

    Kram
  20. 10
    Jag är så glad över att min klinik håller öppet för de som "krockar" med helgen. Jag ska göra FET nu på Lördag.. hade verkligen tyckt att det varit jätte jobbigt att måsta stå över bara för att de inte skulle ha öppet.
    Tror absolut på att nästa gång är det din tur att lyckas!

    Kram
  21. Medlem sedan
    Jun 2010
    #11
    Tycker med att det är helt sjukt att de har stängt över helgen när det gäller sånt här. Det skulle ju kännas skittungt att få stå över. Som om att det inte är tillräckligt jobbigt som det är liksom. Hoppas det blir något över huvudtaget nästa gång. Det blir omkring 27 sep så det är ju inte så länge till Lycka till på lördag! HOPPAS HOPPAS!!!!
  22. 11
    Tycker med att det är helt sjukt att de har stängt över helgen när det gäller sånt här. Det skulle ju kännas skittungt att få stå över. Som om att det inte är tillräckligt jobbigt som det är liksom. Hoppas det blir något över huvudtaget nästa gång. Det blir omkring 27 sep så det är ju inte så länge till Lycka till på lördag! HOPPAS HOPPAS!!!!

Liknande trådar

  1. HUr i helvete...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-10-05, 21:29
  2. Hur i helvete
    By M@ckan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-03-26, 09:37
  3. Helvete
    By "Es mamma" in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-20, 18:30
  4. Grattis , det gick åt helvete,
    By 1 till i statistiken in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 02:26
  5. Hur i helvete(BB)
    By Nilla in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar