Ny här!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Ny här!

    Ny i gruppen, men det är nog vi alla!
    Fick reda på igår att jag är grav och har bokat tid till barnmorskemottagningen idag men vi ska dit i okt!
    Hur mår ni?
    Vilka är ni?
    Jag heter Camilla och väntar andra barnet Hoppas att allt ska gå bra!
    Kram o hej!
  2. 1
    Ny här! Ny i gruppen, men det är nog vi alla!
    Fick reda på igår att jag är grav och har bokat tid till barnmorskemottagningen idag men vi ska dit i okt!
    Hur mår ni?
    Vilka är ni?
    Jag heter Camilla och väntar andra barnet Hoppas att allt ska gå bra!
    Kram o hej!
  3. Juni?
    #2
    Grattis grattis och åter grattis!
    Jag tror bestämt att du är det första Plusset i gruppen :-)

    Själv vill jag hålla mig lite hemlig än så länge.
    Men jag har en son som är 6år och längtar ihjäl mig efter ett syskon till honom. Om allt går som vi vill så testar jag positivt om två veckor.
  4. 2
    Grattis grattis och åter grattis!
    Jag tror bestämt att du är det första Plusset i gruppen :-)

    Själv vill jag hålla mig lite hemlig än så länge.
    Men jag har en son som är 6år och längtar ihjäl mig efter ett syskon till honom. Om allt går som vi vill så testar jag positivt om två veckor.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Ny i gruppen, men det är nog vi alla!
    Fick reda på igår att jag är grav och har bokat tid till barnmorskemottagningen idag men vi ska dit i okt!
    Hur mår ni?
    Vilka är ni?
    Jag heter Camilla och väntar andra barnet Hoppas att allt ska gå bra!
    Kram o hej!
    Jättegrattis!! Vi är inte så många här än och du är första som plussat, vi andra bara hoppas än så länge. Jag väntar min mens imorgon (slutade med p-piller i söndags) och har förhoppningsvis ägglossning om två veckor. Jag heter Anna och detta blir vårt första försök på ett syskon till vår son som är 2½!
  6. 3
    Ny i gruppen, men det är nog vi alla!
    Fick reda på igår att jag är grav och har bokat tid till barnmorskemottagningen idag men vi ska dit i okt!
    Hur mår ni?
    Vilka är ni?
    Jag heter Camilla och väntar andra barnet Hoppas att allt ska gå bra!
    Kram o hej!
    Jättegrattis!! Vi är inte så många här än och du är första som plussat, vi andra bara hoppas än så länge. Jag väntar min mens imorgon (slutade med p-piller i söndags) och har förhoppningsvis ägglossning om två veckor. Jag heter Anna och detta blir vårt första försök på ett syskon till vår son som är 2½!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Ny i gruppen, men det är nog vi alla!
    Fick reda på igår att jag är grav och har bokat tid till barnmorskemottagningen idag men vi ska dit i okt!
    Hur mår ni?
    Vilka är ni?
    Jag heter Camilla och väntar andra barnet Hoppas att allt ska gå bra!
    Kram o hej!
    GRATTIS & välkommen in i gruppen! Vad har du för BF, blir det inte i maj?
    Hur som helst, varmt lycka till med lillknodden!

    Jag är Catharina, 31 år ung. Sambo med Joakim, som är 36. Jag har tre döttrar sedan innan, Joakim har inga egna barn. Det blir nu andra försöket med vårt första gemensamma barn. Jag tog ut min spiral den 11/8. Fick mens i fredags, och nu räknar jag dagarna (timmarna!!) fram till ÄL och sen tills början av oktober då jag äntligen kan göra gravtest igen

    Kram & hej!
  8. 4
    Ny i gruppen, men det är nog vi alla!
    Fick reda på igår att jag är grav och har bokat tid till barnmorskemottagningen idag men vi ska dit i okt!
    Hur mår ni?
    Vilka är ni?
    Jag heter Camilla och väntar andra barnet Hoppas att allt ska gå bra!
    Kram o hej!
    GRATTIS & välkommen in i gruppen! Vad har du för BF, blir det inte i maj?
    Hur som helst, varmt lycka till med lillknodden!

    Jag är Catharina, 31 år ung. Sambo med Joakim, som är 36. Jag har tre döttrar sedan innan, Joakim har inga egna barn. Det blir nu andra försöket med vårt första gemensamma barn. Jag tog ut min spiral den 11/8. Fick mens i fredags, och nu räknar jag dagarna (timmarna!!) fram till ÄL och sen tills början av oktober då jag äntligen kan göra gravtest igen

    Kram & hej!
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Haha, jag funderade lite och räknade och jag kan inte tillhöra junigruppen... Så det blir bf i början av maj. Men lycka till ni här inne
  10. 5
    Haha, jag funderade lite och räknade och jag kan inte tillhöra junigruppen... Så det blir bf i början av maj. Men lycka till ni här inne
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Du har så rätt bf är i maj, möjligt i slutet av april ligger på kanten där, men en dag så trodde jag juni Borde ju kunna det här med en liten innan men inte!
    Kram o lycka till
  12. 6
    Du har så rätt bf är i maj, möjligt i slutet av april ligger på kanten där, men en dag så trodde jag juni Borde ju kunna det här med en liten innan men inte!
    Kram o lycka till
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Man kan alltid skylla på hormonerna

    Kram & lycka till med bebisen!
  14. 7
    Man kan alltid skylla på hormonerna

    Kram & lycka till med bebisen!
  15. Juni?
    #8
    En Majblomma är ju inte så dumt det heller :-)

    Lycka till, och grattis igen!
  16. 8
    En Majblomma är ju inte så dumt det heller :-)

    Lycka till, och grattis igen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar