Tiden går så långsamt
_1106 Junibarn
  1. Juni?
    #1

    Tiden går så långsamt

    Förra gången jag var gravid blev jag det trots skydd. Så, detta med att planera och försöka och sedan väääänta är helt nytt för mig. Vilken tortyr!

    Kan det inte bara bli den 20e nu så att jag kan testa?
    Går runt och verkligen försöker känna alla olika symptom på att en graviditet verkligen startat. Fast jag vet att det inte går att märka såhär tidigt om jag skulle vara gravid. Så jävla dumt! :-)
  2. 1
    Tiden går så långsamt Förra gången jag var gravid blev jag det trots skydd. Så, detta med att planera och försöka och sedan väääänta är helt nytt för mig. Vilken tortyr!

    Kan det inte bara bli den 20e nu så att jag kan testa?
    Går runt och verkligen försöker känna alla olika symptom på att en graviditet verkligen startat. Fast jag vet att det inte går att märka såhär tidigt om jag skulle vara gravid. Så jävla dumt! :-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Jag väntar också ivrigt på den 20e, för däromkring (sön 19e - fre 24e) så bör jag ha ägglossning enligt kalendern här på aff. jag ska testa med ägglossningstest då har jag tänkt, för jag har ätit p-piller hittills och vet ju egentligen inte exakt hur regelbunden min mens är utan p-piller. Åh vad tiden går långsamt!!
  4. 2
    Jag väntar också ivrigt på den 20e, för däromkring (sön 19e - fre 24e) så bör jag ha ägglossning enligt kalendern här på aff. jag ska testa med ägglossningstest då har jag tänkt, för jag har ätit p-piller hittills och vet ju egentligen inte exakt hur regelbunden min mens är utan p-piller. Åh vad tiden går långsamt!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Jaa, oliiiidligt långsamt!! Ska ha ÄL mellan 17-22 nånting, enligt kalendern här på AFF. Har bunkrat upp med ÄL-test som jag ska börja med runt 13-14:e tänkte jag... kan det inte bli början av oktober snart så jag får veta om vi lyckats få till en junibebbe???
  6. 3
    Jaa, oliiiidligt långsamt!! Ska ha ÄL mellan 17-22 nånting, enligt kalendern här på AFF. Har bunkrat upp med ÄL-test som jag ska börja med runt 13-14:e tänkte jag... kan det inte bli början av oktober snart så jag får veta om vi lyckats få till en junibebbe???
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    jag ska nog också börja testa lite tidigare, man vill ju absolut inte missa ägglossningen. nu håller jag tummarna för oss alla!
  8. 4
    jag ska nog också börja testa lite tidigare, man vill ju absolut inte missa ägglossningen. nu håller jag tummarna för oss alla!

Liknande trådar

  1. Vad tiden går långsamt
    By Skånetjej in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 19:41
  2. tiden går såå långsamt!
    By toudelou in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 10:23
  3. Hur långsamt kan tiden gå?
    By märra in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 10:20
  4. Åh vad tiden går långsamt.
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 00:37
  5. Hur långsamt kan tiden gå?
    By Elsasmamma + BF19/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar