Var är mitt immunförsvar tro??
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Var är mitt immunförsvar tro??

    Först livmoderinflammation, sen världens längsta förkylning och nu mjölkstockning..Why??? Hur mycket kan man klämma in på 5 veckor?? Nåja, Ebba ä rätt nöjd med att få tutta hur ofta hon vill, och så lite därtill Kommer ju snart få sneproduktion på tuttarna. blää..

    Nån som vet om man ska kolla om det ger sig av amning el om det är bra att få medusin så fort som möjligt istället?
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Var är mitt immunförsvar tro?? Först livmoderinflammation, sen världens längsta förkylning och nu mjölkstockning..Why??? Hur mycket kan man klämma in på 5 veckor?? Nåja, Ebba ä rätt nöjd med att få tutta hur ofta hon vill, och så lite därtill Kommer ju snart få sneproduktion på tuttarna. blää..

    Nån som vet om man ska kolla om det ger sig av amning el om det är bra att få medusin så fort som möjligt istället?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Men stackare!!! Fy vad jobbigt för dig....
    Jag hade en liten mjölkstockning för ett litet tag sen. Gjorde sjukt ont men fick aldrig feber. Och på BVC sa de att så länge jag var feberfri var det amning, värme och massage jag skulle köra. Men om jag fick feber skulle jag höra av mig för att få pencilin.
    Du kanske ska ringa och kolla med ditt BVC för säkerhets skull.

    Hoppas att du snart får må bra igen!
    Kram!
  4. 2
    Men stackare!!! Fy vad jobbigt för dig....
    Jag hade en liten mjölkstockning för ett litet tag sen. Gjorde sjukt ont men fick aldrig feber. Och på BVC sa de att så länge jag var feberfri var det amning, värme och massage jag skulle köra. Men om jag fick feber skulle jag höra av mig för att få pencilin.
    Du kanske ska ringa och kolla med ditt BVC för säkerhets skull.

    Hoppas att du snart får må bra igen!
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Fasen vad jobbigt! Du kommer känna om det räcker med maratonamning, eller om det behövs mer.
    Kryapåkram!
  6. 3
    Fasen vad jobbigt! Du kommer känna om det räcker med maratonamning, eller om det behövs mer.
    Kryapåkram!

Liknande trådar

  1. Mitt immunförsvar...
    By vyssan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 15:57
  2. Mitt urusla immunförsvar
    By jeslin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 22:41
  3. immunförsvar
    By M-amman in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 21:00
  4. immunförsvar
    By lottenxx in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 21:57
  5. Immunförsvar?
    By Cinnah o Alva 30/11 in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 16:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar