Succé...
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Succé...

    ...för baby-sittern.
    Vi packade upp Lucas gamla i helgen och aldrig har jag sett Casper så glad och nöjd. Han kan sitta där jättelänge och se oss och följa vad vi gör. Det är så kul.. ..och man kan få saker gjorda hemma trots vaken bebis..
    Han va inte alls lika nöjd innan när han fick ligga på golvet, bara kortkorta stunder i så fall. Han kunde väl inte se oss lika bra stackarn. Inget roligt förstås..

    Jag bara njuter av mammaledigheten nu. Härligt höstväder, harmonisk bebis och ja, jag känner mig bara så nöjd..

    Hoppas ni oxå har en bra dag...
    kram kram
    Malin med Lucas och Casper
  2. 1
    Succé... ...för baby-sittern.
    Vi packade upp Lucas gamla i helgen och aldrig har jag sett Casper så glad och nöjd. Han kan sitta där jättelänge och se oss och följa vad vi gör. Det är så kul.. ..och man kan få saker gjorda hemma trots vaken bebis..
    Han va inte alls lika nöjd innan när han fick ligga på golvet, bara kortkorta stunder i så fall. Han kunde väl inte se oss lika bra stackarn. Inget roligt förstås..

    Jag bara njuter av mammaledigheten nu. Härligt höstväder, harmonisk bebis och ja, jag känner mig bara så nöjd..

    Hoppas ni oxå har en bra dag...
    kram kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Här hemma funkar babysittern bara om man själv sitter framför den och konstant underhåller den lilla damen.. inte mycket mer blir gjort alltså men det blir lite vila för ryggen i alla fall... Använder den även som babyfälla ifall jag verkligen måste, måste göra något (typ äta något innan jag tuppar av). Då får hon sitta där och gnälla ett tag, hon sitter iaf säkert, golvet funkar dåligt här hemma också.. :-(
  4. 2
    Här hemma funkar babysittern bara om man själv sitter framför den och konstant underhåller den lilla damen.. inte mycket mer blir gjort alltså men det blir lite vila för ryggen i alla fall... Använder den även som babyfälla ifall jag verkligen måste, måste göra något (typ äta något innan jag tuppar av). Då får hon sitta där och gnälla ett tag, hon sitter iaf säkert, golvet funkar dåligt här hemma också.. :-(

Liknande trådar

  1. Succé!
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 13:08
  2. Succé
    By Ingy in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-17, 20:48
  3. Succé!
    By -Maria N- in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 22:35
  4. Succe
    By Kattis med L&A in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 12:51
  5. Succé
    By Stina med L & M in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 17:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar