Blir det en bebis i födelsedagspresent?
_1106 Junibarn
  1. Juni?
    #1

    Blir det en bebis i födelsedagspresent?

    Idag fyller jag år. Jag hoppas att det har börjat växa i min mage. Det vore den bästa födelsedagspresenten i efterskott. Och tänk, då kunde jag i framtiden berätta för mina barn att den ena _var beräknad_ till mammas födelsedag och att den andre _blev till_ runt mammas födelsedag :-)

    Kram på er alla goa tjejer!
  2. 1
    Blir det en bebis i födelsedagspresent? Idag fyller jag år. Jag hoppas att det har börjat växa i min mage. Det vore den bästa födelsedagspresenten i efterskott. Och tänk, då kunde jag i framtiden berätta för mina barn att den ena _var beräknad_ till mammas födelsedag och att den andre _blev till_ runt mammas födelsedag :-)

    Kram på er alla goa tjejer!
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Åh, hopps hoppas att det blir nåt nu!!

    Själv fick jag mens igår och väntar ivrigt på ägglossningen. Jag har vabbat med min son i två dagar nu, så himla segt! Dagarna går mycket fortare när jag är på jobbet! Men nu resonerar jag som att det snart är helg och den går ju alltid för fort, och i slutet på nästa vecka ska jag börja med ägglossningstesterna!

    Lycka till och stort grattis på födelsedagen! Hur mycket fyller du?

    Kram
  4. 2
    Åh, hopps hoppas att det blir nåt nu!!

    Själv fick jag mens igår och väntar ivrigt på ägglossningen. Jag har vabbat med min son i två dagar nu, så himla segt! Dagarna går mycket fortare när jag är på jobbet! Men nu resonerar jag som att det snart är helg och den går ju alltid för fort, och i slutet på nästa vecka ska jag börja med ägglossningstesterna!

    Lycka till och stort grattis på födelsedagen! Hur mycket fyller du?

    Kram
  5. Juni?
    #3
    Visst är det jobbigt att bara vänta och vänta? Och sen när man väl haft ägglossning och sex, då skall man vänta IGEN på den jävla mensen.

    Jag fyller 29år. Jag trodde alltid att jag skulle känna mig lastgammal när jag närmade mig 30år, men jag känner mig precis som 22år fortfarande :-D

    Hoppas din son kryar på sig!
    Kram
  6. 3
    Visst är det jobbigt att bara vänta och vänta? Och sen när man väl haft ägglossning och sex, då skall man vänta IGEN på den jävla mensen.

    Jag fyller 29år. Jag trodde alltid att jag skulle känna mig lastgammal när jag närmade mig 30år, men jag känner mig precis som 22år fortfarande :-D

    Hoppas din son kryar på sig!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Grattis!
    Hoppas det börjar växa ett litet pyre därinne
    Själv hoppas jag att vi kan ordna en födelsedagspresent till min sambo, som fyller i början av juni
  8. 4
    Grattis!
    Hoppas det börjar växa ett litet pyre därinne
    Själv hoppas jag att vi kan ordna en födelsedagspresent till min sambo, som fyller i början av juni
  9. Juni?
    #5
    Hihi, det är ju som hittat :-)
    Jag håller tummarna att ni lyckas!
  10. 5
    Hihi, det är ju som hittat :-)
    Jag håller tummarna att ni lyckas!
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    jag fyller 28 i december och känner mig inte heller en dag äldre än 22 :-)

    väntan är grym!!
  12. 6
    jag fyller 28 i december och känner mig inte heller en dag äldre än 22 :-)

    väntan är grym!!

Liknande trådar

  1. Blir det bebis ?
    By Yvonne67 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 11:26
  2. Det blir en bebis!
    By Hunnisarna82 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 12:24
  3. nu är blir det bebis!
    By haggstrom in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 16:12
  4. Det blir en bebis
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 11:30
  5. Det blir 20 mil för en bebis!
    By Anki33 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar