Vad tror ni tjejer?
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Vad tror ni tjejer?

    I söndags slutade jag med mina p-piller och igår fick jag min mens, vilket var väntat. Jag har dock mått illa på kvällarna i ca en vecka nu, och igår slog det mig att för ca två veckor sedan så var jag dålig i magen (ursäkta infon), och dagen efter när det blivit bättre så hade jag och min sambo sex. På förpackningen till p-pillren står att om man haft diareé eller magsjuka så ska man använda kompletternade skydd i en vecka, vilket vi alltså inte gjorde.

    Tror ni att det finns en chans att jag är gravid ändå? Min bästa kompis hade mens flera månader under sin första graviditet.

    Till saken hör också att jag ju börjat äta folsyra tidigare i veckan, kan det vara denna som spökar?
  2. 1
    Vad tror ni tjejer? I söndags slutade jag med mina p-piller och igår fick jag min mens, vilket var väntat. Jag har dock mått illa på kvällarna i ca en vecka nu, och igår slog det mig att för ca två veckor sedan så var jag dålig i magen (ursäkta infon), och dagen efter när det blivit bättre så hade jag och min sambo sex. På förpackningen till p-pillren står att om man haft diareé eller magsjuka så ska man använda kompletternade skydd i en vecka, vilket vi alltså inte gjorde.

    Tror ni att det finns en chans att jag är gravid ändå? Min bästa kompis hade mens flera månader under sin första graviditet.

    Till saken hör också att jag ju börjat äta folsyra tidigare i veckan, kan det vara denna som spökar?
  3. Juni?
    #2
    För din skull hoppas jag att det blivit en liten busbebis! :-)

    Själv började jag äta folsyra och järn förra veckan och har haft jätteont i magen. Inte illamående dock. Mer som sådan intensiv smärta man kan få när man är väldigt gasig. Fast jag är inte gasig och dessutom har jag haft ont i snart en vecka. Otroligt irriterande!
  4. 2
    För din skull hoppas jag att det blivit en liten busbebis! :-)

    Själv började jag äta folsyra och järn förra veckan och har haft jätteont i magen. Inte illamående dock. Mer som sådan intensiv smärta man kan få när man är väldigt gasig. Fast jag är inte gasig och dessutom har jag haft ont i snart en vecka. Otroligt irriterande!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Chansen finns förstås! Vet inte hur oddsen ser ut, men gör ett test! Håller tummarna!
  6. 3
    Chansen finns förstås! Vet inte hur oddsen ser ut, men gör ett test! Håller tummarna!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Testet var såklart negativt och jag blev inte förvånad. Det var dock ändå skönt att göra ett test, för vi ska ut till landet med några kompisar i helgen (barnfritt) så det kommer nog bli en del vin
  8. 4
    Testet var såklart negativt och jag blev inte förvånad. Det var dock ändå skönt att göra ett test, för vi ska ut till landet med några kompisar i helgen (barnfritt) så det kommer nog bli en del vin

Liknande trådar

  1. vad tror ni tjejer?
    By cinna79 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 18:52
  2. Vad tror ni tjejer?
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 08:43
  3. Vad tror ni tjejer?
    By Kaisa med Leon in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 22:03
  4. Vad tror ni tjejer
    By Anonym just nu in forum _0506 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 19:41
  5. Vad tror ni tjejer?
    By Tira in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 18:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar