Hög ämnesomsättning problem?
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Anonym än så länge
    #1

    Hög ämnesomsättning problem?

    Hej
    Det var många år sedan jag gjorde min senaste IVF men nu när vi ska prova igen fick jag precis ett kort meddelande från kliniken att sköldkörtelprovet visat på alldeles för hög ämnesomsättning - 0,05 tror jag att läkaren säger på telefonsvararen. Eftersom kliniken är stängd för veckan och jag inte direkt känner att jag vill älta det här hela helgen genom att läsa skräckrapporter på nätet (jag är exeptionellt duktig på att hitta just dem) tänkte jag höra om det finns fler här inne med samma problem? Om ja, hur enkelt/svårt är det att åtgärda?

    Väldigt tacksam för svar!
  2. 1
    Hög ämnesomsättning problem? Hej
    Det var många år sedan jag gjorde min senaste IVF men nu när vi ska prova igen fick jag precis ett kort meddelande från kliniken att sköldkörtelprovet visat på alldeles för hög ämnesomsättning - 0,05 tror jag att läkaren säger på telefonsvararen. Eftersom kliniken är stängd för veckan och jag inte direkt känner att jag vill älta det här hela helgen genom att läsa skräckrapporter på nätet (jag är exeptionellt duktig på att hitta just dem) tänkte jag höra om det finns fler här inne med samma problem? Om ja, hur enkelt/svårt är det att åtgärda?

    Väldigt tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Hej
    Jag har nog inga klara besked men min svägerska hade det problemet och fick gå på tabletter i 2 år. Tyvärr fick hon inte försöka skaffa barn medans hon gick på den medicinen... Men du, misströsta inte - alla är olika och det du har kanske inte ens är i närheten av vad hon hade. Man vet aldrig. Håller tummarna för att det inte sätter käppar i hjulet.

    Kram Anspencer
  4. 2
    Hej
    Jag har nog inga klara besked men min svägerska hade det problemet och fick gå på tabletter i 2 år. Tyvärr fick hon inte försöka skaffa barn medans hon gick på den medicinen... Men du, misströsta inte - alla är olika och det du har kanske inte ens är i närheten av vad hon hade. Man vet aldrig. Håller tummarna för att det inte sätter käppar i hjulet.

    Kram Anspencer

Liknande trådar

  1. låg ämnesomsättning...OT
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 12:36
  2. ämnesomsättning
    By Kastanj in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 11:50
  3. Låg ämnesomsättning
    By ankieb in forum Träning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 13:44
  4. Låg ämnesomsättning
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 08:08
  5. Låg ämnesomsättning
    By frusen & undrande in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 22:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar