Nu finns det ingen återvändo
Abort
  1. Anonym
    #1

    Nu finns det ingen återvändo

    Gjorde min abort i torsdags och nu känner jag bara att jag borde tänka mer på hur jag ville ha det. Jag mår jätte dåligt över att jag aldrig kommer att få se just detta barnet och ge den en chans att växa upp. Jag var aldrig riktigt säker i mitt val men nu ångrar jag mig en aning och känner att jag kommer alltid göra det. I hjärnan känner jag att jag gjort rätt val men i hjärtat känns det helt fel. Det gör så ont i hela mig, jag ville verkligen ge det en chans men jag visste att jag inte är redo ännu eftersom jag bara är 17 år. Men det känns jätte jobbigt och nu är det helt försent
  2. 1
    Nu finns det ingen återvändo Gjorde min abort i torsdags och nu känner jag bara att jag borde tänka mer på hur jag ville ha det. Jag mår jätte dåligt över att jag aldrig kommer att få se just detta barnet och ge den en chans att växa upp. Jag var aldrig riktigt säker i mitt val men nu ångrar jag mig en aning och känner att jag kommer alltid göra det. I hjärnan känner jag att jag gjort rätt val men i hjärtat känns det helt fel. Det gör så ont i hela mig, jag ville verkligen ge det en chans men jag visste att jag inte är redo ännu eftersom jag bara är 17 år. Men det känns jätte jobbigt och nu är det helt försent
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Hoppas du har någon du kan prata med, någon som verkligen kan hjälpa dej.

    Alla kan ju uppleva det olika, men för mej var det verkligen helvetet själv att behöva göra en abort, även fast jag lyckades göra den så tidigt att det rent fysiskt var inget. Men psykiskt var det verkligen skit, speciellet i början. Nu har det gått ett halvt år, jag känner fortvarade att jag gjorde rätt val, men jag känner ändå sorg över det hela.
  4. 2
    Hoppas du har någon du kan prata med, någon som verkligen kan hjälpa dej.

    Alla kan ju uppleva det olika, men för mej var det verkligen helvetet själv att behöva göra en abort, även fast jag lyckades göra den så tidigt att det rent fysiskt var inget. Men psykiskt var det verkligen skit, speciellet i början. Nu har det gått ett halvt år, jag känner fortvarade att jag gjorde rätt val, men jag känner ändå sorg över det hela.

Liknande trådar

  1. Nej, nu finns det ingen återvändo
    By MIA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 18:52
  2. Nu finns det ingen återvändo
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-12, 18:23
  3. Shit, nu finns det ingen återvändo...
    By jennifer in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 13:06
  4. Idag finns ingen återvändo...
    By Mamma till 2 eller 3? in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 07:23
  5. Nu finns det ingen återvändo
    By FinlandsSofia in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar