Ruvardag 4
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Ruvardag 4

    Som vanligt går ju tiden såååå sakta. Tycker jag redan känner lite molande som mensvärk men de e kanske bara som jag inbillar mej. Det e inget konstant molande utan kommer o går. Bara att hoppas på de bästa. De va ju så nära förra gången.
    Nu ska de gå bra
    Kram
  2. 1
    Ruvardag 4 Som vanligt går ju tiden såååå sakta. Tycker jag redan känner lite molande som mensvärk men de e kanske bara som jag inbillar mej. Det e inget konstant molande utan kommer o går. Bara att hoppas på de bästa. De va ju så nära förra gången.
    Nu ska de gå bra
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Jag känner också lite mensvärks liknande symtom, kände redan igår kväll... :-O Vet inte om det är bra eller dåligt, för tidigt för att det skulle vara mens påväg.. men ja.. jag vågar inte riktigt tro eller hoppas. Tycker att det är lite tidigt att känna nått bara 1 dag efter FET, Fast det var ju blastocyster som sattes tillbaka, de fäster inom 2 dagar har jag hört... så vem vet..
    Fortsätter att hålla tummarna för oss båda!
    Kram
  4. 2
    Jag känner också lite mensvärks liknande symtom, kände redan igår kväll... :-O Vet inte om det är bra eller dåligt, för tidigt för att det skulle vara mens påväg.. men ja.. jag vågar inte riktigt tro eller hoppas. Tycker att det är lite tidigt att känna nått bara 1 dag efter FET, Fast det var ju blastocyster som sattes tillbaka, de fäster inom 2 dagar har jag hört... så vem vet..
    Fortsätter att hålla tummarna för oss båda!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Så spännande och jobbigt och nervöst!!! Tycker du gör rätt i som testar lite tidigt!! Väntan e så lång iaf!

    Kommer tänka på dig i helgen och hoppas på den lille rackaren där inne!
    kram
  6. 3
    Så spännande och jobbigt och nervöst!!! Tycker du gör rätt i som testar lite tidigt!! Väntan e så lång iaf!

    Kommer tänka på dig i helgen och hoppas på den lille rackaren där inne!
    kram

Liknande trådar

  1. Ruvardag 5
    By Magismulan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 18:41
  2. Ruvardag 1....
    By Cortexia in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 08:10
  3. Ruvardag 9
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 15:35
  4. Ruvardag 3
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 12:11
  5. Ruvardag 7
    By EMLI in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 11:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar