Upprop!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Upprop!

    Det kommer ju in lite gamlingar då och då och det är så himla kul. Men jag känner att jag har lite dålig koll på vilka som egentligen är kvar. Kan ni inte bara hojta så vi får se?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Upprop! Det kommer ju in lite gamlingar då och då och det är så himla kul. Men jag känner att jag har lite dålig koll på vilka som egentligen är kvar. Kan ni inte bara hojta så vi får se?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Räcker upp handen!

    Jag kikar inte in lika ofta som förr, men då och då händer det.

    Luna har precis börjat i klass 1b på en waldorf-skola och verkar trivas alldeles utmärkt. På fritiden spelar hon fotboll och tränar friidrott.

    Lillebror är 3 och började på waldorf-lekskola för ett par veckor sedan. Han är en stor liten kille som precis tagit över Lunas gamla kläder i strl 116.

    Pappa jobbar fortfarande på Posten (han bidde aldrig lärare …) och cyklar och spelar bandy (i Skånes enda bandy-lag).

    Jag är långtidssjukskriven, men hoppas snart vara på väg tillbaka. Har kanske, kanske en praktikplats på gång. Böcker är vad jag har jobbat med innan. På fritiden pysslar, läser och skriver jag, en del politik blir'e också.

    Kort rapport från oss!
  4. 2
    Räcker upp handen! Jag kikar inte in lika ofta som förr, men då och då händer det.

    Luna har precis börjat i klass 1b på en waldorf-skola och verkar trivas alldeles utmärkt. På fritiden spelar hon fotboll och tränar friidrott.

    Lillebror är 3 och började på waldorf-lekskola för ett par veckor sedan. Han är en stor liten kille som precis tagit över Lunas gamla kläder i strl 116.

    Pappa jobbar fortfarande på Posten (han bidde aldrig lärare …) och cyklar och spelar bandy (i Skånes enda bandy-lag).

    Jag är långtidssjukskriven, men hoppas snart vara på väg tillbaka. Har kanske, kanske en praktikplats på gång. Böcker är vad jag har jobbat med innan. På fritiden pysslar, läser och skriver jag, en del politik blir'e också.

    Kort rapport från oss!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Jag kommer ibland in, mest för att kolla böcker och resor, men kikar alltid hit också. Alltid lika kul att se att det finns folk som fortfrande kikar hit!
  6. 3
    Jag kommer ibland in, mest för att kolla böcker och resor, men kikar alltid hit också. Alltid lika kul att se att det finns folk som fortfrande kikar hit!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Hojt hojt! Jag är fortfarande kvar här, även om jag inte är inne lika ofta som förr. Jag tycker att det är jättekul att vi trots allt är rätt många kvar ändå. Det är ju 7 år sen våra septemberbebisar föddes, och det är ju helt härligt att snacket faktiskt fortfarande finns!
  8. 4
    Hojt hojt! Jag är fortfarande kvar här, även om jag inte är inne lika ofta som förr. Jag tycker att det är jättekul att vi trots allt är rätt många kvar ändå. Det är ju 7 år sen våra septemberbebisar föddes, och det är ju helt härligt att snacket faktiskt fortfarande finns!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Hojtar till! Jag är också kvar.
  10. 5
    Hojtar till! Jag är också kvar.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Jag tittar in lite då och då
  12. 6
    Jag tittar in lite då och då
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Hej hej!
    Jag finns här
  14. 7
    Hej hej!
    Jag finns här
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Hej hej! Jag kollar ett par gånger i veckan faktiskt. Kul att det är fler som fortfarande kikar in.
  16. 8
    Hej hej! Jag kollar ett par gånger i veckan faktiskt. Kul att det är fler som fortfarande kikar in.
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Hej och hojt. Jag brukar vara här då och då
  18. 9
    Hej och hojt. Jag brukar vara här då och då
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10
    Jag e här också!
  20. 10
    Jag e här också!
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11
    Hej hej! jag tittar fortfarande in här ibland!
  22. 11
    Hej hej! jag tittar fortfarande in här ibland!
  23. Medlem sedan
    Aug 2007
    #12
    Ännu en som är inne med jämna mellanrum. Det har blivit lite mer de senaste 9 månader eftersom jag också håller till på Ankomst 2010/09, vi väntar nämligen vår trea när som helst (+5 idag). Kul att forumet fortfarande är någorlunda vid liv.
  24. 12
    Ännu en som är inne med jämna mellanrum. Det har blivit lite mer de senaste 9 månader eftersom jag också håller till på Ankomst 2010/09, vi väntar nämligen vår trea när som helst (+5 idag). Kul att forumet fortfarande är någorlunda vid liv.
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    Åh vad härligt med en trea!!!

    och +5 *pust*
    Hoppas du mår prima och att ni snart kan sitta alla där hemma och snusa på den lille
  26. 13
    Åh vad härligt med en trea!!!

    och +5 *pust*
    Hoppas du mår prima och att ni snart kan sitta alla där hemma och snusa på den lille
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14
    men så spännande. Lycka till!
  28. 14
    men så spännande. Lycka till!
  29. Medlem sedan
    Sep 2001
    #15
    Hojt. Jo jag kollar fortfarande in då o då.
  30. 15
    Hojt. Jo jag kollar fortfarande in då o då.
  31. Medlem sedan
    Mar 1998
    #16
    Det händer att även jag kikar inäven om det inte blir så ofta längre...
  32. 16
    Det händer att även jag kikar inäven om det inte blir så ofta längre...
  33. Medlem sedan
    Apr 2003
    #17
    Blir glesare och glesare men jag återkommer alltid hit!
  34. 17
    Blir glesare och glesare men jag återkommer alltid hit!

Liknande trådar

  1. UPPROP
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 10:25
  2. Hej-upprop!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:42
  3. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  4. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  5. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar