Usch, det här är inte bra...
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Usch, det här är inte bra...

    ...jag hänger här inne alldeles för mycket, jag blir bara mer otålig och tycker att tiden går så sjukt långsamt!! Nä, nu är det fikadags här på jobbet (det kan man ju inte missa för att man sitter här och häckar )
  2. 1
    Usch, det här är inte bra... ...jag hänger här inne alldeles för mycket, jag blir bara mer otålig och tycker att tiden går så sjukt långsamt!! Nä, nu är det fikadags här på jobbet (det kan man ju inte missa för att man sitter här och häckar )
  3. Juni?
    #2
    Samma här! Vilket som du säger gör att tiden går ännu mer långsamt och att jag blir ännu mer otålig. Undrar om jag kan hålla mig från att testa imorogn?

    Nej, nu måste jag slita mig och fixa kvällsmat till ungen jag faktiskt redan har :-D
  4. 2
    Samma här! Vilket som du säger gör att tiden går ännu mer långsamt och att jag blir ännu mer otålig. Undrar om jag kan hålla mig från att testa imorogn?

    Nej, nu måste jag slita mig och fixa kvällsmat till ungen jag faktiskt redan har :-D
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Haha bra där

    Vi har ätit för ett tag sen, och om en stund ska jag iväg på pilates. ska bli skönt!

    oavsett när du testar så måste du berätta hur det går! Kram och lycka till!
  6. 3
    Haha bra där

    Vi har ätit för ett tag sen, och om en stund ska jag iväg på pilates. ska bli skönt!

    oavsett när du testar så måste du berätta hur det går! Kram och lycka till!
  7. Juni?
    #4
    Själv tänkte jag köra en timmes yoga på min Wii Balance Board sen när storkillen lagt sig. Imorgon blir det danspass på Friskis & Svettis. Det är så skönt att träna å inbilla sig att man har annat än ett eventuellt frö att tänka på!

    Lovar att skriva så snart jag testat. Så klart!
    Kram!
  8. 4
    Själv tänkte jag köra en timmes yoga på min Wii Balance Board sen när storkillen lagt sig. Imorgon blir det danspass på Friskis & Svettis. Det är så skönt att träna å inbilla sig att man har annat än ett eventuellt frö att tänka på!

    Lovar att skriva så snart jag testat. Så klart!
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Låter bra med yoga! Jag har testkört yoga på Wii balance board en gång och den talade om att jag var expert hahaha

    jag har som mål att träna 3 ggr/vecka nu och det känns jätteskönt, eftersom att man tänker på annat!

    Ha en fortsatt trevlig kväll Kram
  10. 5
    Låter bra med yoga! Jag har testkört yoga på Wii balance board en gång och den talade om att jag var expert hahaha

    jag har som mål att träna 3 ggr/vecka nu och det känns jätteskönt, eftersom att man tänker på annat!

    Ha en fortsatt trevlig kväll Kram
  11. Juni?
    #6
    Haha! Den brukar säga det till mig också. Den snygge manlige (tecknade) instruktören ;-)
    Det är så himla roligt tycker jag!

    Jag också. På Friskis & Svettis. Plus några gånger Wii. 600min i månaden har jag som mål.

    Du också! Hoppas träningen går bra.
    Kram!
  12. 6
    Haha! Den brukar säga det till mig också. Den snygge manlige (tecknade) instruktören ;-)
    Det är så himla roligt tycker jag!

    Jag också. På Friskis & Svettis. Plus några gånger Wii. 600min i månaden har jag som mål.

    Du också! Hoppas träningen går bra.
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    du ser, jag KAN verkligen inte hålla mig härifrån hahaha!

    Träningen gick jättebra, jag har verkligen börjat gilla pilates! på torsdag blir det core och sen bodypump på söndag, är min plan
  14. 7
    du ser, jag KAN verkligen inte hålla mig härifrån hahaha!

    Träningen gick jättebra, jag har verkligen börjat gilla pilates! på torsdag blir det core och sen bodypump på söndag, är min plan
  15. Juni?
    #8
    Inte jag heller som du märker :-)

    Själv har jag just avslutat ett 1,5 timmes träningspass med jogging och step up på min Wii. Så jävla skönt. Å så kan man kolla på tv samtidigt.

    Nu skall jag äta kvällsmat. Framför datorn!
  16. 8
    Inte jag heller som du märker :-)

    Själv har jag just avslutat ett 1,5 timmes träningspass med jogging och step up på min Wii. Så jävla skönt. Å så kan man kolla på tv samtidigt.

    Nu skall jag äta kvällsmat. Framför datorn!
  17. Medlem sedan
    Aug 2010
    #9
    haha bra där! själv ska jag gå och lägga mig snart. jag har nu besämt mig för att börja testa för ÄL på fredag morgon, känns jättespännande! det är ju i övermorgon (nästan)


    kram och godnatt!
  18. 9
    haha bra där! själv ska jag gå och lägga mig snart. jag har nu besämt mig för att börja testa för ÄL på fredag morgon, känns jättespännande! det är ju i övermorgon (nästan)


    kram och godnatt!
  19. Juni?
    #10
    Jag skall duscha nu, efter träningspasset och sen blir det sängen för mig också.

    Totalt meningslös info, jag vet :-D

    Sov så gott!
    Kram
  20. 10
    Jag skall duscha nu, efter träningspasset och sen blir det sängen för mig också.

    Totalt meningslös info, jag vet :-D

    Sov så gott!
    Kram
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Hihi...

    känner igen det där problemet...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  22. 11
    Hihi... känner igen det där problemet...

Liknande trådar

  1. Usch, jag mår inte bra...
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 20:02
  2. usch, det är ju inte kul med
    By Agatha in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 11:13
  3. Usch mår inte bra!!!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 08:46
  4. usch för att inte
    By NillaN m. M99 å L03 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 23:38
  5. Usch...vet inte
    By *Trissan* in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 09:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar