Är så nöjd!
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Är så nöjd!

    Var idag på föräldramöte på barnen skola och fick höra att det äntligen blir av att det flir en F-9 skola! I nuläget är det endast F-6 och jag har haft ångest inflr högstadiet - redan! Barnen har stått på köplats till en privatskola som låg här precis brevid där vi bor men nu har de flyttat och det alternativet som hade funnits då hade blivit en skola jag inte vill ha barnen i. Men nu blir "vår" skola en F-9 fom nästa år så när det väl är dags för Linus att börja högstadiet är det inkört o klart! Jag är superdupernöjd!!
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Är så nöjd! Var idag på föräldramöte på barnen skola och fick höra att det äntligen blir av att det flir en F-9 skola! I nuläget är det endast F-6 och jag har haft ångest inflr högstadiet - redan! Barnen har stått på köplats till en privatskola som låg här precis brevid där vi bor men nu har de flyttat och det alternativet som hade funnits då hade blivit en skola jag inte vill ha barnen i. Men nu blir "vår" skola en F-9 fom nästa år så när det väl är dags för Linus att börja högstadiet är det inkört o klart! Jag är superdupernöjd!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Å, så skönt för er att slippa oroa er för hur det ska bli. Sonens nya skola är F-9 så vi behöver inte heller tänka på att byta, ifall inte han helt byter intressen i livet innan dess
  4. 2
    Å, så skönt för er att slippa oroa er för hur det ska bli. Sonens nya skola är F-9 så vi behöver inte heller tänka på att byta, ifall inte han helt byter intressen i livet innan dess
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Härligt när det löser sig! Hoppas nu att det blir bra
  6. 3
    Härligt när det löser sig! Hoppas nu att det blir bra
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Vad skönt att ni slipper oroa er för det
  8. 4
    Vad skönt att ni slipper oroa er för det

Liknande trådar

  1. Nöjd!
    By crosstrainer in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 13:11
  2. Så nöjd:)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 05:59
  3. Är jag nöjd eller är jag nöjd?!
    By mollie in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 12:46
  4. Nöjd!!!
    By semla mfl in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 09:12
  5. Nöjd med min dag!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar