Negativt
_1106 Junibarn
  1. Juni?
    #1

    Negativt

    Kunde inte hålla mig från att testa imorse, då mina bröst blivit sjukt ömma. Men, det var negativt. Så nu antar jag att det blir till att vänta på tant röd..
  2. 1
    Negativt Kunde inte hålla mig från att testa imorse, då mina bröst blivit sjukt ömma. Men, det var negativt. Så nu antar jag att det blir till att vänta på tant röd..
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    nej gumman vad tråkigt!! du kan inte ha testat för tidigt? *varma kramar*
  4. 2
    nej gumman vad tråkigt!! du kan inte ha testat för tidigt? *varma kramar*
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Kunde inte hålla mig från att testa imorse, då mina bröst blivit sjukt ömma. Men, det var negativt. Så nu antar jag att det blir till att vänta på tant röd..
    Hoppas tanten håller sig borta & att du plussar om ett par dagar istället!
  6. 3
    Kunde inte hålla mig från att testa imorse, då mina bröst blivit sjukt ömma. Men, det var negativt. Så nu antar jag att det blir till att vänta på tant röd..
    Hoppas tanten håller sig borta & att du plussar om ett par dagar istället!
  7. Juni?
    #4
    Tack tjejer!

    Mina bröst är så ömma att det gör ont bara jag kommer åt dem. Visserligen blir de alltid ömma när mensen är på g, men de brukar inte bli riktigt såhär onda. Så jag behåller hoppet!

    Har mensen inte kommit på söndag skall jag testa igen då. Hur skall jag stå ut tills dess?
  8. 4
    Tack tjejer!

    Mina bröst är så ömma att det gör ont bara jag kommer åt dem. Visserligen blir de alltid ömma när mensen är på g, men de brukar inte bli riktigt såhär onda. Så jag behåller hoppet!

    Har mensen inte kommit på söndag skall jag testa igen då. Hur skall jag stå ut tills dess?
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    kör mycket träning på wii:n och unna dig lite gott!

    själv fick jag för mig att testa för ägglossning igår eftermiddag efter att jag fått en ganska kraftig flytning, men det var såkart negativt. jag blev inte förvånad, väntar ju inte ägglossning förrän i nästa vecka enligt kalendern här på aff. passade ändå på att mysa med sambon igår kväll
  10. 5
    kör mycket träning på wii:n och unna dig lite gott!

    själv fick jag för mig att testa för ägglossning igår eftermiddag efter att jag fått en ganska kraftig flytning, men det var såkart negativt. jag blev inte förvånad, väntar ju inte ägglossning förrän i nästa vecka enligt kalendern här på aff. passade ändå på att mysa med sambon igår kväll
  11. Juni?
    #6
    Jag är inte känd för att alltid vara den vassaste kniven i lådan :-)
    Alldeles nyss testade jag mig igen. Tänkte att jag var tvungen att göra mig av med det andra testet också, annars skulle jag gå bananas här hemma. Och faktiskt, med ooooooootroligt mycket vilja skulle man kunna tycka att det är ett svaaaaaagt streck i diagonal riktning. Eller snarare skuggan av ett streck. Men då får man som sagt ha otroligt mycket vilja. Och det har ju jag :-D

    Nu känns det inte lika jobbigt att vänta till helgen för ett nytt test..

    Härligt med mys! :-D
  12. 6
    Jag är inte känd för att alltid vara den vassaste kniven i lådan :-)
    Alldeles nyss testade jag mig igen. Tänkte att jag var tvungen att göra mig av med det andra testet också, annars skulle jag gå bananas här hemma. Och faktiskt, med ooooooootroligt mycket vilja skulle man kunna tycka att det är ett svaaaaaagt streck i diagonal riktning. Eller snarare skuggan av ett streck. Men då får man som sagt ha otroligt mycket vilja. Och det har ju jag :-D

    Nu känns det inte lika jobbigt att vänta till helgen för ett nytt test..

    Härligt med mys! :-D

Liknande trådar

  1. negativt...
    By elvisp in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 20:16
  2. Negativt
    By tårtmamman in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 16:19
  3. negativt
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 11:09
  4. Negativt CB :(
    By LenaA in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 13:35
  5. negativt??
    By ja me 4:a inte på topp in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 13:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar