Jag tror bestämt att det PLUS!
_1106 Junibarn
  1. Juni?
    #1

    Jag tror bestämt att det PLUS!

    Först syntes strecket bara som en skugga av ett streck, med otroligt mycket vilja. Och av naturliga anledningar så har jag ju det

    Nu syns strecket klart och tydligt, även om det är MYCKET svagt. Fast nu har det ju å andra sidan gått ganska lång tid sedan jag gjorde testet. Och man skall ju inte kolla då egentligen. Men strecket är där!

    Har beställt hem två stickor och ett test med veckoindikator från billiga tester. Nu jävlar skall här testas tills strecket är tydligt som om jag hade ritat dit det själv!

    Håll tummarna!!!
  2. 1
    Jag tror bestämt att det PLUS! Först syntes strecket bara som en skugga av ett streck, med otroligt mycket vilja. Och av naturliga anledningar så har jag ju det

    Nu syns strecket klart och tydligt, även om det är MYCKET svagt. Fast nu har det ju å andra sidan gått ganska lång tid sedan jag gjorde testet. Och man skall ju inte kolla då egentligen. Men strecket är där!

    Har beställt hem två stickor och ett test med veckoindikator från billiga tester. Nu jävlar skall här testas tills strecket är tydligt som om jag hade ritat dit det själv!

    Håll tummarna!!!
  3. Juni?
    #2
    ATT DET ÄR skulle det såklart stå. Bra svenska där i rubriken
  4. 2
    ATT DET ÄR skulle det såklart stå. Bra svenska där i rubriken
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    GUD VAD ROLIGT!!!! Jättegrattis, jag håller tummarna för att strecket är starkare när du testar nästa gång

    jättekramar!!
  6. 3
    GUD VAD ROLIGT!!!! Jättegrattis, jag håller tummarna för att strecket är starkare när du testar nästa gång

    jättekramar!!
  7. Juni?
    #4
    TACK

    Jag har lovat mannen att inte kissa innan jag går till jobbet vid fyra, så att jag kan göra ett nytt test då. Ett digitalt. Han ville vara säker, sa han, så han inte tar ut glädjen i förskott. Jag sa att det ju är bättre att vänta till på lördag, men det stod han inte ut med blev svaret
  8. 4
    TACK

    Jag har lovat mannen att inte kissa innan jag går till jobbet vid fyra, så att jag kan göra ett nytt test då. Ett digitalt. Han ville vara säker, sa han, så han inte tar ut glädjen i förskott. Jag sa att det ju är bättre att vänta till på lördag, men det stod han inte ut med blev svaret
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    haha ja jag förstår honom

    tänk på att inte dricka för mycket under dagen då, då är ju risken att urinen blir för utspädd för att man ska få ett korrekt svar!
  10. 5
    haha ja jag förstår honom

    tänk på att inte dricka för mycket under dagen då, då är ju risken att urinen blir för utspädd för att man ska få ett korrekt svar!
  11. Juni?
    #6
    Jo, jag försöker hålla mig. Men jag har så satans ont i halsen, så jag har redan dragit i mig två stora koppar hett te. Inte bra

    Det svåraste är att inte testa för tidigt dock! Jag skall strax bege mig iväg till apoteket. Sen skall testet liksom ligga här å retas i flera timmar innan jag "får" testa..
  12. 6
    Jo, jag försöker hålla mig. Men jag har så satans ont i halsen, så jag har redan dragit i mig två stora koppar hett te. Inte bra

    Det svåraste är att inte testa för tidigt dock! Jag skall strax bege mig iväg till apoteket. Sen skall testet liksom ligga här å retas i flera timmar innan jag "får" testa..
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    men guuuud vad spännande!!! vilket test köpte du?
  14. 7
    men guuuud vad spännande!!! vilket test köpte du?
  15. Juni?
    #8
    Jag köpte ett digitalt och ett vanligt. Båda från Clear Blue. Tänkte köra det digitala nu om två timmar ungefär. Då har jag inte kissat sedan åtta imorse, så det borde funka. Det är sju timmar.

    Det andra tänkte jag ta till helgen. Om jag får positivt nu så för att ha ett "minnes-test", det digitala raderas ju. Annars för att testa igen..

    Håll tummarna!
  16. 8
    Jag köpte ett digitalt och ett vanligt. Båda från Clear Blue. Tänkte köra det digitala nu om två timmar ungefär. Då har jag inte kissat sedan åtta imorse, så det borde funka. Det är sju timmar.

    Det andra tänkte jag ta till helgen. Om jag får positivt nu så för att ha ett "minnes-test", det digitala raderas ju. Annars för att testa igen..

    Håll tummarna!
  17. Medlem sedan
    Aug 2010
    #9
    jag håller samtliga tummar och tår för dig, det vet du

    skriv igen så fort du vet nåt mer!!
  18. 9
    jag håller samtliga tummar och tår för dig, det vet du

    skriv igen så fort du vet nåt mer!!
  19. Juni?
    #10
    Jag lovar! Bara en timme kvar nu. Vad skall jag egentligen fördriva tiden med?

    Är medveten om och rätt inställd på att det kommer visa "Inte gravid". Strecket på det andra testet är ju så otroligt tunt. Men det kommer bli bra det här! När plusset än kommer
  20. 10
    Jag lovar! Bara en timme kvar nu. Vad skall jag egentligen fördriva tiden med?

    Är medveten om och rätt inställd på att det kommer visa "Inte gravid". Strecket på det andra testet är ju så otroligt tunt. Men det kommer bli bra det här! När plusset än kommer
  21. Medlem sedan
    Aug 2010
    #11
    Surfa runt på youtube. min sambo visade en rolig film som heter skogsturken. finns ju hur mkt sjukt som helst där att titta på
  22. 11
    Surfa runt på youtube. min sambo visade en rolig film som heter skogsturken. finns ju hur mkt sjukt som helst där att titta på
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    Först syntes strecket bara som en skugga av ett streck, med otroligt mycket vilja. Och av naturliga anledningar så har jag ju det

    Nu syns strecket klart och tydligt, även om det är MYCKET svagt. Fast nu har det ju å andra sidan gått ganska lång tid sedan jag gjorde testet. Och man skall ju inte kolla då egentligen. Men strecket är där!

    Har beställt hem två stickor och ett test med veckoindikator från billiga tester. Nu jävlar skall här testas tills strecket är tydligt som om jag hade ritat dit det själv!

    Håll tummarna!!!
    Men åh! Ett försiktigt grattis kommer här! Hoppas du får ett starkt plus snart!
  24. 12
    Först syntes strecket bara som en skugga av ett streck, med otroligt mycket vilja. Och av naturliga anledningar så har jag ju det

    Nu syns strecket klart och tydligt, även om det är MYCKET svagt. Fast nu har det ju å andra sidan gått ganska lång tid sedan jag gjorde testet. Och man skall ju inte kolla då egentligen. Men strecket är där!

    Har beställt hem två stickor och ett test med veckoindikator från billiga tester. Nu jävlar skall här testas tills strecket är tydligt som om jag hade ritat dit det själv!

    Håll tummarna!!!
    Men åh! Ett försiktigt grattis kommer här! Hoppas du får ett starkt plus snart!
  25. Juni?
    #13
    En kompis som låst sig ute kom lägligt förbi :-)

    Men, precis som jag trodde sa testet "Inte gravid". Så, nu får jag hålla mig till imorgon eller lördag.

    Det mycket mycket tunna strecket på det första testet syns dock tydligt.
  26. 13
    En kompis som låst sig ute kom lägligt förbi :-)

    Men, precis som jag trodde sa testet "Inte gravid". Så, nu får jag hålla mig till imorgon eller lördag.

    Det mycket mycket tunna strecket på det första testet syns dock tydligt.
  27. Juni?
    #14
    Det blev inte riktigt som jag hade hoppats, men väl som jag hade riktat in mig på. "Inte gravid" sa det digitala testet alldeles nyss.

    Jävla test!
  28. 14
    Det blev inte riktigt som jag hade hoppats, men väl som jag hade riktat in mig på. "Inte gravid" sa det digitala testet alldeles nyss.

    Jävla test!
  29. Medlem sedan
    Aug 2010
    #15
    Dumma, dumma test! Ajabaja, inte visa negativa resultat!!

    Att de aldrig lär sig att de ska visa plus.....
  30. 15
    Dumma, dumma test! Ajabaja, inte visa negativa resultat!!

    Att de aldrig lär sig att de ska visa plus.....
  31. Juni?
    #16
    De jävlarna!

    Men hur skall jag egentligen tolka detta?
    Svaaagt tunt, men tydligt, streck på det vanliga testet. Dock kom strecket lite för sent. Och "Inte gravid" på det digitala testet men inte med morgonurin.

    Är jag gravid eller inte?!
    Vad tror ni tjejer?
  32. 16
    De jävlarna!

    Men hur skall jag egentligen tolka detta?
    Svaaagt tunt, men tydligt, streck på det vanliga testet. Dock kom strecket lite för sent. Och "Inte gravid" på det digitala testet men inte med morgonurin.

    Är jag gravid eller inte?!
    Vad tror ni tjejer?
  33. Medlem sedan
    Mar 2002
    #17
    Det sägs ju att det kan visa falskt positivt om man läser av det för sent. Fast de borde inte kunna reagera på gravhormon om man inga har!??

    Jag har vid en graviditet fått ett svaaagt pos, som kom alldeles för sent för att egentligen vara giltigt. Ett par dagar senare fick jag ett tveklöst positivt. Jag skulle testa igen på lördag morgon om jag var du!

    Lycka till!
  34. 17
    Det sägs ju att det kan visa falskt positivt om man läser av det för sent. Fast de borde inte kunna reagera på gravhormon om man inga har!??

    Jag har vid en graviditet fått ett svaaagt pos, som kom alldeles för sent för att egentligen vara giltigt. Ett par dagar senare fick jag ett tveklöst positivt. Jag skulle testa igen på lördag morgon om jag var du!

    Lycka till!
  35. Medlem sedan
    Aug 2010
    #18
    Jag håller med Catharina, testa igen om några dagar! Hoppas på plus då

    kram!
  36. 18
    Jag håller med Catharina, testa igen om några dagar! Hoppas på plus då

    kram!

Liknande trådar

  1. Tror jag har bestämt mig.
    By Lurpan in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 16:55
  2. Jag tror bestämt...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 07:51
  3. Jag tror jag har bestämt mig!
    By Sanna med tjejerna in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 21:24
  4. Tror att vi har bestämt oss
    By Jackie m.A? in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 18:39
  5. Tror jag har bestämt mig
    By Jempos in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 00:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar