Gravid?
_0804 Aprilbarn
  1. Anonym
    #1

    Gravid?

    Hej

    Jag känner väl av min ägglossning och hade den i fredags, ca 14 dagar efter mens. Jag och sambon hade sex ganska exakt ett dygn efter. Sedan dess har jag haft lite spända ömma bröst och känt av ordentlig molvärk i magen som påminner om känslan när jag var gravid tidigare. Vill gäna bli gravid och vet inte hur mycket jag känner efter/inbillar mig. Kan man känna något såhär tidigt? Ska ju eg inte ha mens förrän runt den 24 :e.

    Hur har det varit för er?
  2. 1
    Gravid? Hej

    Jag känner väl av min ägglossning och hade den i fredags, ca 14 dagar efter mens. Jag och sambon hade sex ganska exakt ett dygn efter. Sedan dess har jag haft lite spända ömma bröst och känt av ordentlig molvärk i magen som påminner om känslan när jag var gravid tidigare. Vill gäna bli gravid och vet inte hur mycket jag känner efter/inbillar mig. Kan man känna något såhär tidigt? Ska ju eg inte ha mens förrän runt den 24 :e.

    Hur har det varit för er?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Minns ju knappt...

    ...det är ju så länge sedan jag var med i loopen! Och har parkerat allt sånt där eftersom vi inte ska ha fler barn. Men jag vill minnas att det först har varit runt tidspunkten för där jag skulle fått mens som gravidkänslan dök upp.
    Oavsett så håller jag tummarna för att ni har prickat rätt och att du är gravid!
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Minns ju knappt... ...det är ju så länge sedan jag var med i loopen! Och har parkerat allt sånt där eftersom vi inte ska ha fler barn. Men jag vill minnas att det först har varit runt tidspunkten för där jag skulle fått mens som gravidkänslan dök upp.
    Oavsett så håller jag tummarna för att ni har prickat rätt och att du är gravid!
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Köp test

    och testa! Några dagar efter utebliven mens brukar det väl ge utslag om det är en bebis på G...
    Lycka till!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Köp test och testa! Några dagar efter utebliven mens brukar det väl ge utslag om det är en bebis på G...
    Lycka till!
  7. Anonym
    #4
    Hej

    Tack för era svar. Ja jag antar att det bara är att vänta..är bara för otålig, det är ju över en vecka kvar.
  8. 4
    Hej

    Tack för era svar. Ja jag antar att det bara är att vänta..är bara för otålig, det är ju över en vecka kvar.
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    hoppas du får positivt på testet

    vi har också börjat försöka skaffa en bebis, har ÄL nu i helgen så här ska det mysas!
  10. 5
    hoppas du får positivt på testet

    vi har också börjat försöka skaffa en bebis, har ÄL nu i helgen så här ska det mysas!
  11. Anonym
    #6
    Hej

    Tyvärr kom mensen..en dag innan också hmm! blev väldigt besviken, hade byggt upp höga förväntningar men inser att det var dumt. Har man bara haft 6 en gång kring ägglossning och dessutom 1 dygn efter är ju inte chanserna enorma. Det var bara det att det gick suoerfort med 1:an. Är ju dock 3 år äldre så fertiliteten kanske är lägre ... snyft Vi ska iaf försöka nu igen och hoppas på ett plus i slutet på nästa månad istället.

    Kram kram och lycka till!
  12. 6
    Hej

    Tyvärr kom mensen..en dag innan också hmm! blev väldigt besviken, hade byggt upp höga förväntningar men inser att det var dumt. Har man bara haft 6 en gång kring ägglossning och dessutom 1 dygn efter är ju inte chanserna enorma. Det var bara det att det gick suoerfort med 1:an. Är ju dock 3 år äldre så fertiliteten kanske är lägre ... snyft Vi ska iaf försöka nu igen och hoppas på ett plus i slutet på nästa månad istället.

    Kram kram och lycka till!
  13. Anonym
    #7
    Hej

    Hur har det gått för er med bebisverkstaden? Har ÄL nästa vecka så nu försöker vi igen
  14. 7
    Hej

    Hur har det gått för er med bebisverkstaden? Har ÄL nästa vecka så nu försöker vi igen

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar