kirurgi
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    kirurgi

    idag har jag gjort en kirurgisk abort det var inte tid och plats för ett 3dje barn och vi var väl överens här hemma om hur vi skulle göra redan innan vi gjorde gravtestet dryga 2 veckor sedan

    men det är ändå lite tungt
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    kirurgi idag har jag gjort en kirurgisk abort det var inte tid och plats för ett 3dje barn och vi var väl överens här hemma om hur vi skulle göra redan innan vi gjorde gravtestet dryga 2 veckor sedan

    men det är ändå lite tungt
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Aldrig lätta situationer det där...Been there, done that! Tacksam att vi lever i den del av världen att möjligheten finns. Skickar dej en varm tanke och en styrkekram.
  4. 2
    Aldrig lätta situationer det där...Been there, done that! Tacksam att vi lever i den del av världen att möjligheten finns. Skickar dej en varm tanke och en styrkekram.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Tack ja inte är det lätt inte men det mesta jobbiga är ju i huvudet och där är det svårast att bota
  6. 3
    Tack ja inte är det lätt inte men det mesta jobbiga är ju i huvudet och där är det svårast att bota
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Usch så tråkigt. Det är klart att det är tungt även om man är säker på sitt beslut. Varma tankar till dig.

    /Mymla
  8. 4
    Usch så tråkigt. Det är klart att det är tungt även om man är säker på sitt beslut. Varma tankar till dig.

    /Mymla
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Vad tråkigt. Vet inte vad jag ska säga riktigt då jag själv inte gått igenom någon abort och det inte går att förstå hur hemskt det känns, men jag skickar massa kramar till dig.
  10. 5
    Vad tråkigt. Vet inte vad jag ska säga riktigt då jag själv inte gått igenom någon abort och det inte går att förstå hur hemskt det känns, men jag skickar massa kramar till dig.
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Tack ... känslorna svajar helt enkelt ibland helt ok och ibland så känns det ledsamt framförallt har jag börjat tänka på ett år sedan då jag hade min lilla nyfödda tjej i famnen .....och nu går hon på dagis.
  12. 6
    Tack ... känslorna svajar helt enkelt ibland helt ok och ibland så känns det ledsamt framförallt har jag börjat tänka på ett år sedan då jag hade min lilla nyfödda tjej i famnen .....och nu går hon på dagis.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Tack det behövs
  14. 7
    Tack det behövs
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Jobbigt, även om man är "säker" på vad man vill. Kram så här i efterskott.
  16. 8
    Jobbigt, även om man är "säker" på vad man vill. Kram så här i efterskott.
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    tack ja set kommer och går vissa dagar tänker jag inte alls men oftast frågar alltid någon hur man mår och man svarar...... bra .....och sen är huvudet i gång men det känns fortfarande rätt
  18. 9
    tack ja set kommer och går vissa dagar tänker jag inte alls men oftast frågar alltid någon hur man mår och man svarar...... bra .....och sen är huvudet i gång men det känns fortfarande rätt
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10

    Kram

    Aldrig lätt även om man är säkert på sitt beslut, känslorna kommer man inte undan, har oxå varit i den sitsen och är idag fullt nöjd med valet som gjordes då!
    Många värmande kramar till dig <3
    Mamma till 3 plus 1 bonus
  20. 10
    Kram Aldrig lätt även om man är säkert på sitt beslut, känslorna kommer man inte undan, har oxå varit i den sitsen och är idag fullt nöjd med valet som gjordes då!
    Många värmande kramar till dig <3

Liknande trådar

  1. Kosmetisk Kirurgi?
    By Bröstlösa Brittan in forum Kroppsideal
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 11:30
  2. Kosmetisk Kirurgi
    By anonymt namn in forum Kroppsideal
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 10:46
  3. Kirurgi och medicin bok
    By Dame in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 12:59
  4. Kosmetisk Kirurgi
    By mia in forum Kroppsideal
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 19:52
  5. Kirurgi
    By Rufstrollets mamma in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar