MVC nästa vecka!
_1105 Majbarn
  1. Stigge
    #1

    MVC nästa vecka!

    Jag ringde MVC idag på er inrådan, och har fått tid för inskrivning redan nästa vecka! Den 30e skall jag och mannen dit, och jag hoppas verkligen att jag får göra ett VUL då och se det lilla hjärtat picka!
  2. 1
    MVC nästa vecka! Jag ringde MVC idag på er inrådan, och har fått tid för inskrivning redan nästa vecka! Den 30e skall jag och mannen dit, och jag hoppas verkligen att jag får göra ett VUL då och se det lilla hjärtat picka!
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Oj, det var snabba puckar.. själv får jag vänta i en heeel månad till.. suck.. har en kompis som ska på rul i morgon.. är såå avis.. jag vill jag vill jag vill!!!!
  4. 2
    Oj, det var snabba puckar.. själv får jag vänta i en heeel månad till.. suck.. har en kompis som ska på rul i morgon.. är såå avis.. jag vill jag vill jag vill!!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Jag har fått tid den 4 oktober, ska bli sååå spännande
  6. 3
    Jag har fått tid den 4 oktober, ska bli sååå spännande
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Å jag ska dit på torsdag denna vecka!! Eller det är hos ssk som jobbar hos läkaren jag kommer gå hos. Vet inte riktigt vad som kommer hända dock :S Har vul hos min läkare den 11 oct. Men förhoppningvis så kommer jag känna mig mer gravid efter jag har varit där
  8. 4
    Å jag ska dit på torsdag denna vecka!! Eller det är hos ssk som jobbar hos läkaren jag kommer gå hos. Vet inte riktigt vad som kommer hända dock :S Har vul hos min läkare den 11 oct. Men förhoppningvis så kommer jag känna mig mer gravid efter jag har varit där
  9. Medlem sedan
    Sep 2010
    #5
    Suck Jag blir så avis på dig, ska inte dit förrän 3 november!!
  10. 5
    Suck Jag blir så avis på dig, ska inte dit förrän 3 november!!
  11. Stigge
    #6
    Vad märkligt att det är så olika. Att vissa verkar få tid "direkt" medan andra får vänta jättelänge. Varför är det så tro?
  12. 6
    Vad märkligt att det är så olika. Att vissa verkar få tid "direkt" medan andra får vänta jättelänge. Varför är det så tro?

Liknande trådar

  1. MVC nästa vecka
    By Mia m Iza& Klara in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-08-07, 12:53
  2. UL nästa vecka!!
    By DollyLolly in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 18:31
  3. Nästa vecka
    By MYZOXE! in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 16:03
  4. Nästa vecka
    By J in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar