Natalie?
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Natalie?

    Hur är det med dig?
    Har du förberett bilen??.. Packat väskan o allt de där du skulle göra...
    ?
    =)=).. Snart så....
    Maria Kingsley ♥ ♥ William född 21/12-08 ♥ ♥ Leopold född 11/9-10 ♥ ♥
    http://mariakingsley.wordpress.com
  2. 1
    Natalie? Hur är det med dig?
    Har du förberett bilen??.. Packat väskan o allt de där du skulle göra...
    ?
    =)=).. Snart så....
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Det är bra med mig. Tack för omtanken. Nu har jag fått spypåsar och engångslakan och lagt i bilen. Jag frick tala med en jätte bra BM och jag känner mig tryggare nu. Imorgon åker barnen till sin pappa och jag hoppas att bebbe vill titta ut i helgen...då kan vi ju bara sticka på en gång om jag känner något. Sen har jag faktiskt bestämmt att om jag inte känner att jag kan ta mig iväg så kommer jag att ringa efter ambulans och sedan göra det så bra som möjligt hemma. Jag var öppen ca 2cm med mjuk men inte helt borta Cx, så jag antar att jag kommer att känna något innan...
  4. 2
    Det är bra med mig. Tack för omtanken. Nu har jag fått spypåsar och engångslakan och lagt i bilen. Jag frick tala med en jätte bra BM och jag känner mig tryggare nu. Imorgon åker barnen till sin pappa och jag hoppas att bebbe vill titta ut i helgen...då kan vi ju bara sticka på en gång om jag känner något. Sen har jag faktiskt bestämmt att om jag inte känner att jag kan ta mig iväg så kommer jag att ringa efter ambulans och sedan göra det så bra som möjligt hemma. Jag var öppen ca 2cm med mjuk men inte helt borta Cx, så jag antar att jag kommer att känna något innan...
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Det kommer säkert att gå kanon!! skönt att du känner dig tryggare nu iaf! håller tummarn att liten kommer i helgen!
  6. 3
    Det kommer säkert att gå kanon!! skönt att du känner dig tryggare nu iaf! håller tummarn att liten kommer i helgen!

Liknande trådar

  1. Natalie
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 12:32
  2. Natalie!!??
    By LoveLife in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 09:25
  3. Natalie
    By Grekyogin in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 10:05
  4. Natalie...
    By Linda m.o.m in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 00:57
  5. Natalie!
    By Cissi med G bf 11/10 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 18:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar