Dagis och gråt
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Dagis och gråt

    Lillfia har nu börjat på dagis. Inskolning två dagar och varje dag gråter hon när jag skall hämta. Jo för hon vill inte åka hem. Hon har såååå roligt där. Kan en inskolning gå bättre?!!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    Dagis och gråt Lillfia har nu börjat på dagis. Inskolning två dagar och varje dag gråter hon när jag skall hämta. Jo för hon vill inte åka hem. Hon har såååå roligt där. Kan en inskolning gå bättre?!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Ha ha!

    Vad bra att hon trivs! Precis sådär var det för Oscar när han började på sitt nya dagis i April. De första dagarna när vi skolade in och bara skulle vara där ett par timmar och hälsa på, blev han alldeles galet och hederligt RASANDE när vi skulle hem! Fick bära en sprattlande och vrålande grabb till bilen, ha ha! Och det får väl anses att vara ett bra tecken
    Nugga - Flickmamma till 2 och nu även pojkmamma!
  4. 2
    Ha ha! Vad bra att hon trivs! Precis sådär var det för Oscar när han började på sitt nya dagis i April. De första dagarna när vi skolade in och bara skulle vara där ett par timmar och hälsa på, blev han alldeles galet och hederligt RASANDE när vi skulle hem! Fick bära en sprattlande och vrålande grabb till bilen, ha ha! Och det får väl anses att vara ett bra tecken
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    haha jaa det är ju ett väldigt bra tecken! vi har aldrig haft några problem med Samuel heller, han älskar dagis. Dock kan han vara lite tjorvig på morgonarna när min sambo lämnar, men oftast går det över på någon minut
  6. 3
    haha jaa det är ju ett väldigt bra tecken! vi har aldrig haft några problem med Samuel heller, han älskar dagis. Dock kan han vara lite tjorvig på morgonarna när min sambo lämnar, men oftast går det över på någon minut

Liknande trådar

  1. Gråt på dagis
    By paddan in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 10:35
  2. Gråt på dagis...
    By JennymH&E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 09:41
  3. Lämna på dagis utan gråt?
    By Challis in forum Föräldraskap
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 15:36
  4. Gråt och skrik på dagis
    By singoalla in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 15:55
  5. *gråt*
    By jessica m in forum Förlossning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 11:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar